Alla inlägg under januari 2022

Av Jammar. - 3 januari 2022 07:37

Två grader kallt och nån cm nysnö till här i landets mitt. Så ska jag rösta i dag och kommet att rösta ja i frågan om verbets avskaffande. Sov länge i dag och känner mig lullig.. Får väl ut och gå senare, plumsa i snön men jag har långa ben så jag klarar av minst en meter nysnö..  Så ä det ett jäkla tjat om den kungliga affären, alla har väl vetat om att adeln är knäppa. De rikaste knäppisarna i landet.. Knäppisar ska väl inte ha förmögenheter som det sägs bland de styrande.. I dag kan vad som helst hända.. ..

Av Jammar. - 2 januari 2022 12:09

Det blev tvättstugan och baka muffins i dag, snöar nu jag går inte ut..

   

Av Jammar. - 2 januari 2022 06:19

Läste att James webb namn kommer från en gammal chef på NASA. Skulle hellre vara där uppe en här på jorden där det bara finns knäppskallar och kristna tokar och vaccinvägrare med pandemiförnekare. Den är ganska långt borta nu ca 800 000 km och förvandlingen har snart blivit fulländad. Den är otroligt vacker med sina vingar i guld och spröt.

 



Av Jammar. - 2 januari 2022 06:04

Fyra grader kallt och har kommit nån cm nysnö i natt, men annars så är det svart ute här i landets mitt. Smittan sprids som en löpeld men det var ju väntat nu när det inte kom några restriktioner mot skid turisterna. Det har varit fritt fram att smitta lokalbefolkningen och de kapitalistiska skidturisterna visar ingen hänsyn. Man borde ändra namn på folkhälsomyndigheten FHM till kapitalisthälsomyndighet i stället KHM. För folket bryr man sig inte om längre..Snart tvingar man folk att jobba fast de är sjuka också..

 


Av Jammar. - 1 januari 2022 16:10

Snart är det EM i konståkning som i år är i Tallin Estland  10-16 januari. Det är träning och sånt första dagarna men torsdag 13 fred 14 så ska det vara igång, om det inte blir inställt? Så nu håller man tummarna. Så att folk skärper till sig.


Av Jammar. - 1 januari 2022 08:59

Frukost uppstekt pitepalt med lingonsylt. Så har jag målat lite på en ros. Det är så många lager och nyanser i rött i en ros så färgen måste torka innan man målar nästa lager. Det blir bäst så..


Av Jammar. - 1 januari 2022 06:42

Fyra grader kallt och svart ute här i landets mitt. Ska koka soppa i dag så kokar märgben i fyra timmar som jag just satt på. Så Stackars James som är ute i kalla rymden.


 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards