Alla inlägg under januari 2022

Av Jammar. - 19 januari 2022 06:37

Fem grader varmt och svart ute här i landets mitt. Ja smittan ökar och sjukfrånvaron är rekord hög. Ser att det saknas folk i affärer och på andra ställen. Ja men det var ju väntat eftersom restriktionerna var för tama, nu får vi betala för det.. Staten betalar med våra skattepengar.




Av Jammar. - 18 januari 2022 18:11

Har beställt ett fotbad nu. Inte för att jag har problem med fötterna utan därför att det är så viktigt med fötter. Förebyggande syfte. I kväll var tanken att jag skulle gå ut på balkongen och sälla mig i snön och ta ett hett fotbad, men allt har töat bort. Men det kommer ny snö var så säker. Så nu har jag beställt ett fotbad med massage. Man ska vara rädd om fötterna.

Av Jammar. - 18 januari 2022 07:34

Drönare jaja jag anser mig själv vara en av de främsta.. Suttit i soffan nu snart i två år.. Men nu allvar.. Drönare 2020 talets ubåtar. Först ansöker man om pengar för att bekämpa drönare och får inga och då blir man sura och flyger man över kraftverk och pekar på titta här nu vad som händer.. Och det är ryssen så klart. Det är bara att panga ner en så ser man vart de kommer ifrån. Nä nu ska det hållas på och spelas spel. Jag var en duktig fågeljägare så de kan leja mig har alltid drömt om att få skjuta en boforskanon.. Tror jag ska köpa en och ha på balkongen om det kommer nån drönare och inskränker på mitt domän.. 



Av Jammar. - 18 januari 2022 07:27

Snart framme vid sin destination bara 8% kvar av resan, nu är det bara systemering av speglarna kvar.

 


Av Jammar. - 18 januari 2022 06:22

En grad varmt och mulet eftersom man inte ser månen. Men annars så är det svart ute här i landets mitt. Och kapitalisterna är nojiga för börsen och sina pengar. Smittan sprids och gud finns inte bara ett påhitt. Och ryssen kommer. Och ovädret kommer  Tjo..



Av Jammar. - 17 januari 2022 06:50

Som vanligt så är det kaffe och läser tidningar och kollar på TV på morgonen. Såg att på Gotland så har man höjt beredskapen fick se två gamla gubbar med AK 4 och en tant med hund som det gick att läsa rocken roll på. Jösses vad ryssarna ska bli rädda nu.. he..


Av Jammar. - 17 januari 2022 06:13

Närmare fullmåne kan man inte komma. Ut och fota men det var lugnt ute och inte så kallt. Gick bra i morronrock och tofflor.

 

Av Jammar. - 17 januari 2022 06:06

Två minus och svart ute men det är månsken här i mitten av landet. .

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards