Alla inlägg under mars 2023

Av Jammar. - 3 mars 2023 05:29

En grad varmt och blåser bra här i landets mellersta del. Blev väckt av spring i trapphuset. Ja det är så dåligt isolerat.

Av Jammar. - 2 mars 2023 16:46

Börja dagen med att spela och tog mig ut från soprummet med en robot som går omkring och säger onk onk onk. Men nu har jag fastnat mellan två dörrar. Får fixa det i morgon. Så har jag varit på banken och lånat ut pengar till staten. Kul att va rik och gubben mot strömmen, alla tar ju ut pengar nu.. Men jag sätter in. Så sa kamreren att jag inte ska ha så mycket pengar i plånboken.


Av Jammar. - 2 mars 2023 06:55

Två grader varmt och blåser så snart är all snö borta. Nyval fort som fan. Innan de partier som är ute ur riksdagen, som har ministrar ställer till det alldeles för mycket som liberalerna och kd. Ut med packet!


Av Jammar. - 1 mars 2023 06:34

Två grader varmt töar och blåser här i landets mellersta del. Det som var vanligt förr att det kunde vara 30 grader kallt denna årstid skulle vara onormalt nu.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards