Alla inlägg under mars 2023

Av Jammar. - 7 mars 2023 12:19

Samma skit år efter år det blir inget bättre.

 


Av Jammar. - 7 mars 2023 08:06

Såg att det ska vara skidskytte i Östersund och det blir bra skidskytteväder mellan 10 och 5 grader kallt, lite vind. Trist att covid har slagit till igen, många sjuka..


Av Jammar. - 7 mars 2023 07:43

Tio grader kallt och halvklart, kan bli en fin dag i dag här i landets mellersta del. Bara 24% har förtroende för regeringen, hur lågt får det vara innan det blir nyval?

Av Jammar. - 6 mars 2023 17:46

Alla främmande makter i landet ska bekämpas och all annan information är falska.

Av Jammar. - 6 mars 2023 07:10

Tio grader kallt och blå himmel och normalt väder här i landets mitt. Bra att man ska bygga kärnkraft hemma hos ja sägarna som hon Ebba Kalasjnikov och i Stockholm. Om vi ska ha skiten så får ja sägarna ta ansvar för sitt handlande.


Av Jammar. - 5 mars 2023 07:20

Fyra grader kallt och har slutat blåsa. Varmt för årstiden men men det är väl normalt nu här i landets mitt.

Av Jammar. - 4 mars 2023 07:04

Fyra grader kallt och blåsten har bedarrat här i landets mellersta del. Kollar på friidrott och laddar för flygresan med rymdskeppet. Nya problem att lösa i dag. i Star Wars spelet i VR2.. Ja den nya tekniken som snart finns. Konformister och konservativa kommer att få det svårt i framtiden. (förnekarna).. Privat så fick jag reda på att min fru inte har sett en enda Star Wars film så nu ska jag skilja mig..

Av Jammar. - 3 mars 2023 23:04

Ja tokiga kristna eller religiösa tokar och politiska fjollor. När får vi nyval? Något måste göras innan tokarna ställer till med för mycket skit. Jaga ut politiker så de kan sopa gator och skotta snö., det är det enda de duger till..



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards