Alla inlägg under maj 2023

Av Jammar. - 11 maj 2023 18:10

Nu lämnar höger råttorna i partierna som ett skepp som sjunker.. Nyval fort som fan innan de ställer till med totalt knas här i landet. Vi blir fler som är och blir  anarkister.. Jag har en svart stjärna på bröstet på kavajen  och i dag sa en person att en sådan kan jag också bära.. Nej till hierarkiska system och kapitalism och stat.

Av Jammar. - 11 maj 2023 06:04

Fyra grader varmt och sol här i landets mellersta del. Måste väl ut och handla i dag. Strejk!

Av Jammar. - 10 maj 2023 06:21

Sex grader varmt och småregnar här i landets mitt.

Av Jammar. - 9 maj 2023 15:47

 

Så här såg det ut här i Krokomscentrum förr. Men efter arga brev från mig och allergi och astmaförbundet så egentligen så lyssnar tokarna.. Men det tog 5 år..


Av Jammar. - 9 maj 2023 14:39

De sopar gator här i Krokom och de vattnar som de ska, så.. Så har jag luftrenaren som tar hand om mig kommer det in damm eller pollen så går den upp i varv. Sover tryggt om natten. Funderar på att sluta med vissa mediciner.. Skit ner er läkemedels industri..


Av Jammar. - 9 maj 2023 09:27

11 grader varmt soldis och dammiga gator här i landets mellersta del.

Av Jammar. - 8 maj 2023 16:20

SD vill ha Nazister i uniform som läser barn sagor istället för transpersoner.. ja.. Ebba Kalasjnikov var borta från gårdagens debatt ska hon avgå? Ja de är ju ute från riksdagen..



Av Jammar. - 8 maj 2023 05:26

En grad varmt blå himmel här i landets mellersta del. Så försätter de kristna stollarna med att sprida sin propaganda som baseras på en stor lögn.  Det finns ingen gud eller jesus.. blä blä blä..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards