Alla inlägg under maj 2023

Av Jammar. - 7 maj 2023 08:32

Fyra grader varmt och soldis här i landets mitt.

Av Jammar. - 6 maj 2023 16:11

Spelat två timmar på PS 5 VR2 Star Wars ett fantastiskt spel. Så har jag rengjort två dammsugare en för golv och en för soffan och finlir. Så har jag fyllt sockerflaskan. Ny är det Hockey en ÖL, ska göra lite popcorn i pausen.. 


Av Jammar. - 6 maj 2023 10:03

I dag blir det mycke "den stora älgvandringen" eftersom det är bara skit på tven.

Av Jammar. - 6 maj 2023 09:36

Åtta grader varmt och halvmulet här i landets mitt.

Av Jammar. - 4 maj 2023 21:12

Fullmåne i natt ca kl 0100 här, men orkar inte vara uppe så en bild från natten som var..

 

Av Jammar. - 4 maj 2023 15:25

Ros fotografering i går.    

Av Jammar. - 4 maj 2023 14:35

Jaha har nytt material och börjar med det viktigaste först. Krokomsbostäders hat mot barn tar nya former. Nu har man börjat montera ner gungor här i Krokoms centrum , man tål inte barns skratt.. Har man barn eller barn på besök så ska man spänna fast de i spännband och tejpa för munnen med silvertejp sa en vaktmästare här..

   

Av Jammar. - 4 maj 2023 10:22

Sex grader varmt mulet och blåser, här i landets mellersta del.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards