Alla inlägg under oktober 2017

Av Jammar. - 25 oktober 2017 19:07

Ja nobelpriset varför inte ge det till de som uppfann buntbandet, skruvdragaren, silvertejpen? Nått som vi vanliga har nytta av..

Av Jammar. - 25 oktober 2017 18:33

Såg nyss matchen mellan Mali och Spanien.. där en rasistisk domare avgjorde till Spaniens fördel.. Dömde bort ett mål för Mali som var solklart inne..

Av Jammar. - 25 oktober 2017 16:09

Men det är grått och blött och regn bara 2 grader.. Sov en stund efter maten.. Blev väckt av telefonen som vanligt. Men fick sova nån halvtimme.. Såg lite på fotboll u17 vm.. England spöade Brasilien med 3-1.. så de är i final och möter endera Mali eller Spanien den spelas senare i kväll..

Av Jammar. - 25 oktober 2017 09:36

Nä dax att ta tag i dagen.. Har inte så många åtaganden i dag. Bara att odla mitt With a little help of my frend..


Av Jammar. - 25 oktober 2017 08:55

Många gifta män i höga ställningar är nervösa om detta  metoo kampanjen.. Klart att det är fruktansvärt att vissa avarter till män tror det är fritt fram att bete sig som skitar mot kvinnor.. Vet inte riktigt vad det beror på? Storhets vansinne? Jag får göra som jag vill, eftersom jag är bättre en alla andra? Så den förstörande kampanjen som snackar om  hets jakt på män.. Det är många män som känner sig skyldiga och vill döda metoo kampanjen.. Låt metoo rörelsen få leva tills män förstår va fan de pysslar med...


Av Jammar. - 25 oktober 2017 08:19

Varför har jag svårt att höra skillnaden eller gissa rätt när man hör Black Sabbath eller Led Zepperlin på radion eller spontant.. Jag känner att jag måste gissa och gissar alltid fel så jag måste rätta mig själv.. De är ju så olika men ändå så lika?

Av Jammar. - 25 oktober 2017 07:39

Känner en behaglig värme på vänster sidan av bröstet? Vad tusan kan det va? Sitter och tittar ut i den bläck svarta regniga morronen och tycker det är vackert.. Allt till alla växer sig allt starkare i min själ.. Nä inte kan man va som en kärlekskrank tonåring.. Nä Nä Nä.. Men...

Av Jammar. - 25 oktober 2017 06:55

Men så är det här i livet.. Det går inte att planera in i almanackan.. Utan när det kommer så kommer det när man minst anar.. Men skönt att min vän har kommit hem från USA.. Så slipper jag oroa mig för henne.. Så har jag nån att flörta med.. Sedan sa de att det skulle va vitt på backen nu på morronen, men det är det inte.. det regnar och är 2 plusgrader.. Men det är nog halt på vissa ställen..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards