Alla inlägg under juli 2018

Av Jammar. - 28 juli 2018 16:49

I halvlek så leder ÖFK med 1-0 men det skulle va 2-0 om inte domarna vore blinda. Bollen var ju klart över linjen. ÖFK har spelat  bra i 45 min..

Av Jammar. - 28 juli 2018 16:06

Storsjöyran och ÖFK fotboll riktigt festival stämning.

Av Jammar. - 28 juli 2018 06:49

Blå himmel sol sol sol och arton grader. Det ska visst bli lite svalare och regn i morgon? Här i de mellersta delarna av landet. Lördag i dag och fotboll ÖFK möter Elfsborg hemma och det kan bli svårt? Lite nya spelare på väg och så ska Nouri lämna oss?

 


Av Jammar. - 26 juli 2018 18:06

Ja jag kände tvånget att gå ner och bada fast läkarna har sagt att jag int får. Men skit i det finns inga läkare på badstranden de är på golfbanan. Och gud vad svalt det var helt underbart..

Av Jammar. - 26 juli 2018 08:21

Med ett lende på läppen läser jag de nya siffrorna i opionens väljar siffror :) Men sitter still i båten!


Av Jammar. - 25 juli 2018 10:10

Rökare får inte va i skogen på grund av att de slänger fimpar. Många tanter som röker och och vill plocka bär får hålla sig hemma nu! Det är brandrisken och att rökare är oftast skyldiga till skogsbränder.  :-)..


Av Jammar. - 25 juli 2018 07:56

Kan bli ännu en dag med 30 grader, såg att lite regn kan komma på söndag här i mellan delen av landet. Så ska det bli lite svalare kan man hoppas? Så ska nätterna bli Svalare? Ja snart är det risk för nån typ av härdsmälta.

Av Jammar. - 24 juli 2018 11:06

Ett tips köp en kylplatta, ta fram dammsugaren och dammsug av datorn underifrån i alla luft hål och sätt den på kylplattan. Nu köpte jag min på jula. 200 kr kostar den men det är det värt datorn blev som ny. Så är det disko lyse på plattan. Den drivs genom usb porten och har två stora fäktar. Om man vill ha lite kallare så lägg en kyl klabbe under.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards