Alla inlägg under augusti 2018

Av Jammar. - 6 augusti 2018 07:30

Ja läser man Erik Ivarssons kommentarer i tidningen EXPO så chockas man! Han må ha den sämsta  toleransen i landet? Renodlade nazisten med det mörkaste sinnet man kan ha! Vill inte ens skriva det han säger eftersom det tar emot. Förstår inte hur han kan få sprida sån dynga av rasism, kvinnoförakt och hat?

Av Jammar. - 6 augusti 2018 05:29

Mulet och nio grader ute och 22 inne som det ska va! Det svalare vädret som kom i går räddade nog livet på många? Lite ovant att bära långbyxor skjorta och kavaj.  I kväll är det fotboll Elfsborg - ÖFK. Får hoppas på att det går bra, för ÖFK. Hjärtat pumpar rött och svart!

Av Jammar. - 3 augusti 2018 16:24

Har gått och hälsat på folk i dag och frågat om de känner för att hälsa på en stor och stark man med Sveriges största tolerans för andra. Så har vi här i byn pratat om hur vi ska agera om det blir nån förståndshandikappad som blir skjuten av polis! Jag ska fixa däck som ska slängas på vägen och tändas på! Jag bor i en by där det bor många förståndshandikappade! Och som har suttit på caféet och pratat. Vi är alla varit chockade  över händelsen där tre poliser sköt en förståndshandikappad! Alla säger att poliserna kommer att klara sig utan åtgärd. Men en del säger att detta ska de inte klara sig från. Läkare och poliser kan mörda utan att åka dit! Många förståndshandikappade är rädda för att gå ut nu!


Av Jammar. - 2 augusti 2018 21:16

I Dag har vi förbrukar årets naturresurser. Nu så lever vi på lånade resurser som våra barn och barnbarn får betala för. Så att köpa billiga kläder är samma som svältlöner för de som jobbar i textilindustrin (oftast kvinnor) i Bangladesh!



Av Jammar. - 2 augusti 2018 13:29

Har varit och snackat med natt störarna och det var inte polisen utan nån typ av social tjosan med olika kontor. Påpekade att efter tre anmälningar i störningsjouren så kan en vräkning bli aktuell! Hon sa att det skulle se bra ut om socialtjänsten blev vräkta! Fick ett löfte om att larmet skulle stängas av tills det är fixat!

Av Jammar. - 2 augusti 2018 07:57

Inte lika hett i dag utan bara varmt. 18 grader nu och lite vind och bara 25 grader inne och 58% luftfuktighet. Lite svalare natt så man har fått sova tills nått jäkla lam pep nu på morgonen kl 4,30 på morgonen tur man kunde somna om! Men vet att det finns många gamla och sjuka här som inte kan det. Så måste väl dit och prata med dom! Vet vilka hyresgästerna är, troligen är det polisen? Ska bli kul natt få hota med vräkning! Ler .. gör min dag! Får väl ta på mig Al Capone stuket. Och får jag inte som jag vill så skriker jag eller håller andan tills jag blir blå!

Av Jammar. - 1 augusti 2018 10:17

Hettan kommer att fortsätta!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards