Alla inlägg under augusti 2018

Av Jammar. - 23 augusti 2018 18:28

Solen skiner och det har varit en fin dag! Så HAR JAG RÖSTAT I DAG. Röstat på det jag tror på, som är det bästa för landet och kommande generationer. Sagt till vissa vad jag röstar på, och de säger att jag har slängt bort min röst i intet? Va då, annars så skulle jag få välja mellan askan och elden. Bu eller bä, idioter eller tokar. Helt övertygad om jag har valt rätt. Det jag reagerade på i vallokalen, var att det stod en och kollade på vad man tog för valsedlar.

Av Jammar. - 23 augusti 2018 08:44

 

Av Jammar. - 23 augusti 2018 07:23

Blå himmel och skinande sol men bara åtta grader ingen vind. Blir en fin sommar dag i dag. Så tillbaka till mitt förra blogginlägg, "fifflarna bland politiker" Ja de skenheliga jävlarna, Glömde de kristna stollarna i KD ja de fifflar också ett moralens parti, jo jo! Listan kan göras lång på vad våra förtroende män pysslar med och som vi väljare väljer för att styra vårat land!

Av Jammar. - 23 augusti 2018 06:44

Ja snart är det val och man sitter och skrattar åt politiker packet som lovar och lovar. Det gäller alla partier, men värst är nog M som vill ha lag och ordning, och går till val på det men men. Nu har det visa sig att det finns kriminella i partiet och flest är väl de som tycker att det är helt ok att fiffla med skattebetalarnas pengar. Det är som sd-partiet som också vill ha lag och ordning och har de flesta dömda för våld och hot. Detta blir ju ett roligt val för mig som står utanför den politiska skalan. Är ju anarkist. Ja jäklar vad jag ska driva med politikerna nu när de kommer ut, som de gör vart 4 år.

 

Av Jammar. - 22 augusti 2018 17:44

sd-partiet tappar rekord många % bara lite över 19% nu, och själva så snackar de självgoda om rekord siffror på 25-30% dom siffrorna är nog bara i drömmen dom! Så dessa politiker som har pengar och försöker lura oss arbetande skattebetalare som har en årslön, lika som de får i månaden. Genom att mygla som de i M Och KD så får man får aldrig sluta förvånas? Och sådana politiker tölpar har tänkt att få styra landet! En tunna med tjära och fjädrar skulle vara straffet! Nä när det gäller sådan ekonomiska brott så skyddas de av likasinnade domare och åklagare och slipper straff!


Av Jammar. - 22 augusti 2018 08:22

Ja mulet i dag och 8 grader det var bara 3 grader kl 03.00 Varför ska man sända ett program om våldtäkter som vetenskapligt ej är riktig? Som tex rika vita män blir oftast frikända! Eller om du är en kändis? Är du fattig och är flykting och inte kan svenska med en dålig advokat så blir du dömd! Så funkar det!

Av Jammar. - 21 augusti 2018 07:48

Och det är rasistiska och våldsbenägna sd-partiet med anhang av andra nazistiska åsikter! De sprider falskheter bättre en en dyngspridare på den skånska slätten! Sd sprider en våg av rädsla och rasism! Och nån typ av folkrörelse är de inte, som de själva påstår! Det är mera en blind som leder blinda!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards