Alla inlägg under augusti 2018

Av Jammar. - 29 augusti 2018 06:19

Ny jordbävning utanför New Caledonia i havet på 7,1 så den lär inte ställa till med något? Mulet och 11 grader ska visst bli finare på dagen? Så våra politiker som är några jäkla stolpskott och då menar jag alla. De kör med sitt jäkla valfläsk så här före valet och vi som har varit med vet att eftervalet så händer inte ett skit! 

Av Jammar. - 28 augusti 2018 20:16

Ja då är min dag slut! Mycket intressant dag med div diskussioner om saker, men det jobbigaste var nog att jag fick tillrättavisade gråsossarna att det är straffbart att ta bort andras politiska affischer på offentliga anslagstavlor och föreläsa om rätten att få uttrycka sig. Jag tog dom med händerna i kakburken så att säga. De var som skolbarn som skylde ifrån sig! Det är trist när etablerade partier som säger sig respekterar rätten att få uttrycka sig inte lever upp till demokratiska rättigheter!

   

Av Jammar. - 28 augusti 2018 07:40

Sovmorron i dag och vakna till en gråmulen dag elva grader ute nu och skvätter lite. Men det ska bli bättre mitt på dan. Och eftersom sd-partiet backar här uppe där klokheten finns så känns allt bara så bra! Ska in till stan i dag och tvättstugan på eftermiddagen och har möte till kvällen.

Av Jammar. - 27 augusti 2018 06:42

Eftersom jag är antikonservativ så måste jag även spela en remix på popcorn. Det var nära frost natt bara 3 grader nu och dimma från viken. Så den stora besvikelsen i går, ÖFK förlorade och jag är så deppad och arg. Ska bli fotbolls huligan och åka till Sundsvall och sparka ner stan! Så jag får utlopp för min förtvivlan.

Av Jammar. - 27 augusti 2018 06:19

Det är bra att man övar inför stora miljökatastrofer. För det behövs och katastrofer på havet kommer att hända, va så säker! Men att använda popcorn är väl lite att ta i. Sitter och funderar på hur surströmmingen kommer att smaka? popsurströmming? Och när man steker stömmingen så sprätter den upp i luften. Gissa vilken låt jag spelar?

Av Jammar. - 26 augusti 2018 08:14

Simpson himmel och 8 grader. Int så mycket att göra i dag. vill inte göra nått heller så det är bra.

Av Jammar. - 25 augusti 2018 22:46

En dag att minnas! Har pratat med de flesta politiska partier i dag utom KD. Problemen vi har här på lokal nivå är sop hantering och biltrafiken.  Jag blivit lovad att förbättringar ska ske och faktiskt så tror jag på det? Har även pratat med polisen fast det tar emot för en anarkist. Och de gav en del tipps på hur vi ska göra här i vårat träsk för att få bort brottsligheten på våra gator och innergårdar. Motor trafiken är vårat största problem just nu. Rika föräldrar som bor i villor låter sina snor ungar terrorisera gamla och sjuka i vårat område. Även vuxna bönder och skogsägare ser det som en sport att köra omkring på nätterna och störa. Hoppas det blir ett slut på det nu! Så den tunga trafiken som kör här på nätterna (det är tre ton som gäller) fick veta att åkarna får bidrag för att köra  runt, i dag? Fan man blir ju så jävla förbannad! Små jävla höger skitar som gnäller över de som får bidrag och så får de själva bidrag och skiter i att följa reglerna!


Av Jammar. - 25 augusti 2018 08:43

ÖFK - Sundsvall i morgon derby heter det visst. Ja nu har ju ÖFK en vinst från i torsdag i sv kuppen då vi spöa ett Gotlands lag med 5-2. Så jag vi vinner i morgon med stora siffror 4-1 eller 4-0. He he.. Sundsvallarna får väl söka vård och terapi på måndag. Det roligaste med fotboll är att få driva med motståndarlaget.

 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards