Alla inlägg under oktober 2020

Av Jammar. - 9 oktober 2020 06:30

Åtta grader och svart ute och mulet. Nu får man sitta med lyset på när man dricker kaffe. Så ökar bedrägerierna. Har otroligt många mail i skräphögen om att jag har vunnit både det ena och andra men måste betala frakt. mest mobiler.. Jag läser de inte längre ,och reklamposten som man får hem åker direkt i pappers insamlingen..

Av Jammar. - 8 oktober 2020 19:18

Ta prover från avloppsvatten. Om det gäller att kolla om någon i ett bostadsområde har klippt en hövding eller rökt en pipa så går det bra att kolla. Men nu när man kan få fram mer säkra siffror hur smittan är så är det inte tillförlitligt enligt Anders?



Av Jammar. - 8 oktober 2020 18:55

Övergav min plan på att skapa ett kapsyl bord,  men ska fixa gryt underlägg i stället. Kapsylerna funkar nog bra som kylflänsar. Ska sy överdrag i morgon. Lär nog få nobelpris för denna snille ide.

 

Av Jammar. - 8 oktober 2020 17:11

Nu har smittan ökat med 200% här i Krokom bara på några dygn. Kurvan stiger brant uppåt. Har skaffat ett spel konto på svenska spel så jag slipper stå i kö på trånga spelköer på ICA Krokom.. Nu är det specialdistans som gäller..


Av Jammar. - 8 oktober 2020 08:42

Tio grader som vanligt och mulet. Inget nytt här i västfrontens mitt. Smittan ökar och SD och högern skriker så de skiter över flyktingarna..



Av Jammar. - 7 oktober 2020 12:43

Betat av reparations högen nu på förmiddagen lagat och sytt. En Favorit skjorta som har hål på armbågen fick en armbindel. Eftersom jag är anarkistisk överkomesarie i det revolutionärs rådet. Ska göra lite annorlunda nästa gång.

 

Av Jammar. - 7 oktober 2020 07:47

Glamrockaren van Halen är visst död. Så stiger smittan så nu är våran kommun gul. Det bor ca 15000 invånare i kommunen.Men stor som Skåne och Småland tillsammans. i Byn jag bor i så är det ca 2 300 st med mig, och det är huvudorten som heter Krokom eftersom Indalsälven tar en krok om byn. Från början när jag flyttade hit var det lustigt eftersom ån rann både uppför och nerför. Det finns en damm här mitt i. Frågar man om det ligger ovanför eller nedanför dammen så får man olika svar, frustrerande!



Av Jammar. - 7 oktober 2020 06:27

Nio grader som vanligt och det regnar. Var till stan i går och skulle köpa infrysnings byttor men det glömde jag. Skulle även köpa spenat men det var så dålig kvalitet så jag köpte rucola istället. Annars så är det väl lugnt här i väst Sveriges mitt. Lite fler smittade men fortfarande gröna men det hänger på håret. Undrar vika som får ekonomi priset?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards