Alla inlägg under december 2021

Av Jammar. - 3 december 2021 06:01

11 grader kallt och tvärsvart ute här i landets mitt. Bra att det snöar söderut så vi här slipper skidturister som smittar.. Hoppas att de inför resestopp så smittan stannar där nere denna säsong.. Less på att vara sjuk bara för att turistkapitalisterna ska få leka.. Så är det bara 28 dagar kvar av skit julen..


Av Jammar. - 2 december 2021 15:55

He he ja.. Nu ska man utreda om det finns gangsterrap? Man kan bara skaka på huvudet åt stollarna. Genom historien har man klagat på ungdomarnas musik.. Det är synd och allt möjligt var det inte nån tok som sa att hårdrock var djävulsmusik.. Nu måste jag spela musik, gangsterrap.

Av Jammar. - 2 december 2021 15:26

Bor så nära att man hör tom hylsorna smattrar på köksfönstret. Men nu är det inte det jag vill säga utan att alla klagar över att det är så kallt? Det är faktiskt bara nio grader.  Kallt är det när det är mellan 20-30 grader. Så sluta klaga för fan. Det är inte något jävlar anmana över någon sport i dag.. Det är bara klenisar.. Skidskytte är faktiskt en vintersport.

Av Jammar. - 2 december 2021 08:40

Det är inte lätt. Morronens fotografering av ros tog nästan en timme bara för en bild. Nu ska jag sätta mig och måla..

 


Av Jammar. - 2 december 2021 06:40

Dumt skrivit av mig. Skrev att man bör ha vaccintvång. Sa mot mig själv där. Jag är ju anarkist och tror inte på tvång för tusan, så förstår jag att vissa inte tål vaccinet av medicinska själ. Vet inte vad man ska göra för att få folk som kan ta det att få de att vaccinera sig? Pengar? Eller att lova kalvstek i himmelens höjd.. He..

Av Jammar. - 2 december 2021 06:15

Sex grader kallt och ser svart ut ute här i landets mitt. Ukraina? Vet inte så mycket om det landet utan att det styrs av en diktator och att många svenska högerextremister som har begått allvarliga brott här i landet som mord har flytt dit. De har visst startat ett eget kompani eller vad det nu heter. Jöses vad gott det är med kaffe på morgonen.


Av Jammar. - 1 december 2021 09:06

Morronens fotografi på ros men bortsett från rosen så innehåller den mycket matematik 0,618.. Om det är någon som är skolad som läser detta så vet de vad jag menar. En av de bättre bilderna som jag har tagit är det.. Fan gubben kan än.. Ler.. Man ska vara lite förbannad och sur så funkar det bra..

 

Av Jammar. - 1 december 2021 06:25

11 grader kallt och svart ute och 5mm nysnö här i landets mitt. Annars så är det väl lugnt.. 30 dagar kvar av den här jäkla julen. Så skulle det vara bra om vi slipper turisterna i år så vi slipper smittan..



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards