Alla inlägg under december 2021

Ros

Av Jammar. - 7 december 2021 16:43

Ros som är fotograferad på eftermiddagen i dag.. Ja så på grund av alla idioter så är vi nu tillbaka i skiten igen. Munskydd på, håll avstånd och en massa annat jäkla strul.. Tur man fått 3 dosen.. Stackars satar som inte är vaccinerade nu..Så är det 25 dagar kvar av julen aldrig tar eländet slut..

 


Av Jammar. - 7 december 2021 09:23

Morgonens ros fotograferad inne och och ute är det normalvintriga förhållanden.. Så Funderar jag över Carmen som jag inte vill fundera på..

 


Av Jammar. - 7 december 2021 08:23

Den som ska ha bragdguldet i år är Ståhl.  Så hästhoppning är ingen sport utan en fritidssysselsättning.


Av Jammar. - 7 december 2021 07:38

11 grader kallt och svart ute, här i landets mitt. Normal vintertemperatur förstår inte varför folk gnäller för att det är kallt. Ja det är snö också gnäll över det också.. Det växer inga palmer här på vintern.. Så blir jag arg över att myndigheter som lämnar ut adresser till unga flickor som har skyddat boende. Ska inte myndigheter skydda?



Av Jammar. - 6 december 2021 08:03

Bara 25 dagar kvar av julen och tokeriet med hysterin..

  .

Av Jammar. - 6 december 2021 06:25

Tester som gjordes i går visar att jag har så mycket antikroppar efter 3 sprutan att jag har ett moln runt mig som vaccinerar. Staten har frågat om jag är intresserad av att vaccinera vaccinmotståndare.. Jag får väl resa runt i en svart bil med en massa livvakter..  Jag kan vara i närheten ca två meter så vaccinerar jag.. Roligaste är om jag får kramas men då ska det vara snygga flickor..


Av Jammar. - 6 december 2021 06:10

Tio grader kallt och svart ute här i landets mitt. Bra och lämplig vinter temperatur och väder..

Av Jammar. - 5 december 2021 14:15

Fullt med sidensvansar.. Det finns lite rönnbär kvar. Sitter i björken och flyger ner till rönnbären..

 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards