Alla inlägg under december 2021

Av Jammar. - 5 december 2021 11:09

Förmiddagens ros mellan skidåkningen. Sitter och funderar på varför man klagar så på att det är kallt som nu på skidskyttet?  Nu är det 12 grader kallt, normal vintertemp! Snart klagas det väl på att det är snö också.. Har man problem med vintern så bör man sluta med vintersport.

 


Av Jammar. - 5 december 2021 09:11

Tolv grader kallt och kyldimma. Normalt för att vara här i landets mitt. Så är det bara 26 dagar kvar av den här jäkla julen. Så känner jag hur antikropparna frodas i kroppen, känner mig som en riktigt stor vaccinfrälsare.. Men kommer att vara inne i dag så mycket sport på tv. Så det blir inte något kramande och vaccinerande i dag.. Glöm inte att vattna blommorna..

Av Jammar. - 4 december 2021 11:14

Ja vaccinfrälsare det är jag det.. Ska äta ungskorv i dag så fick göra senap som ska få stå nu ett tag, så blir det onödiga ting diska och sånt innan nästa lopp. Fiasko försten från de svenska herrarna i skidor det är läge att åka hem och göra en nystart kicka gamla gubbar som Halvrsson och in med nytt folk.. hoppas det går bättre för damerna?..


Av Jammar. - 4 december 2021 07:49

Minus fem grader och ca 3 cm nysnö. Men annars så är det tvärsvart ute här i landets mitt. Skönt att vakna i dag och få känna sig full vaccinerad efter 3 dosen i går. Har så mycket antikroppar nu så det räcker att nån suger mig på fingret så blir de vaccinerade.. Eller något annat barnförbjudet..


Av Jammar. - 3 december 2021 18:35

Ja hon som leder KD klagar över att sossarna inte har något samlag? Tror det är hon som saknar ett samlag efter skilsmässan hon Ebba..



Av Jammar. - 3 december 2021 17:13

Ja det är inga tävlingar i helgen i konståkning så man letar omkring.. Hittade detta klippet på Alexandra Trusova. Hon med det långa håret och som hoppade 5 varv. USA är skitsur över det, som de var över att inte förs i rymden. Jag tycker det är så jäkla häftigt..


Av Jammar. - 3 december 2021 11:51

Nu har jag fått 3 dosen vaccin. Bara att hålla ut i ca 14 dagar men sedan åker munskyddet av för denna gång.. .

Av Jammar. - 3 december 2021 07:40

Känner att jag har tagit fotograferandet av rosen till en ny nivå.. Nu ska jag sätta mig att måla medans denna känsla finns kvar..

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards