Alla inlägg under december 2021

Av Jammar. - 23 december 2021 12:31

Tack Ryssland för att ni inte firar jul som vi. Konståkning nu i helgen och i världsklass. ja underbart.. Men slänger lite pärlor till svin så här är herrarnas och den underbara Ted som snackar.. Live..






Av Jammar. - 23 december 2021 09:02

Morgonens ros.. Int någon ide att klaga mer eftersom det blir ingen förändring.. Det är kapitalisterna som styr så det är därför vi har 15254 döda i pandemin.

 

Av Jammar. - 23 december 2021 07:17

Det är viktigare för myndigheter hjälper näringslivets bukfeta personer att få smörja kråset. Köpa större hus bygga swimmingpool finare bilar och dyrare resor. Än att rädda liv på den arbetande klassen det skiter man i kapitalisterna är viktigare. Att man inte inför res stopp omedelbart är oförståeligt för mig.. 


Av Jammar. - 23 december 2021 06:10

Minus tre grader och svart som natten ute här i landets mitt. Ja och myndigheterna fortsätter att slicka näringslivet i röven..

Av Jammar. - 22 december 2021 08:26

Ros fotografering nu på morgonen. Så är jag besviken på att det inte blev tuffare restriktioner. De kunde ha infört vaccinpass på allt resande inom landet.

 

Av Jammar. - 22 december 2021 06:15

Åtta minus och svart ute här i landets mitt. Ja nya restriktioner men mig gör det inget eftersom jag är långt före myndigheterna. Jag må vara otroligt smart jag..

Av Jammar. - 21 december 2021 18:59

Lyssnar på gangstermusik. Och klasshatet växer.. Nu kommer pest tågen till Åre med kapitalistiska skidturister som skiter i om man smittar, bara man får kröka, nuppa och åka skidor så skiter man i allt annat..



Av Jammar. - 21 december 2021 18:26

Hur kan pandemiförnekarna och vaccinmotståndarna leva med sig själva.. Så kristna stollar så har ni blivit bedragna det finns ingen gud eller något annat.. Allt är en bluff.. Så sluta använd förståndshandikappade i ert propaganda syfte..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards