Alla inlägg under december 2021

Av Jammar. - 29 december 2021 06:10

Vart är han nu? Förvandlingen har börjat, nu har två sidoskärmar vecklat ut sig i natt.

 

Av Jammar. - 29 december 2021 05:48

Minus åtta grader och svart ute här i landets mitt. Bra att det är kallt eftersom jag ska frosta av frysen i dag. Har haft en kylväska på balkongen i natt så den ska vara kall. Hmm man borde kunna lagra kylan tills sommaren när det är varmt och äckligt. 


Av Jammar. - 28 december 2021 09:20

Avtagande halvmåne i sista kvarteret Ålder 23 dagar.

 

Av Jammar. - 28 december 2021 06:26

Sex grader kallt och svart ute här i landets mitt. Och James fortsätter sin resa i den kalla och tomma rymden den har drygt en miljon km kvar. Så man har empati för James.. Han påminner om mitt liv. I ensamhet och mörker..

 



Av Jammar. - 27 december 2021 12:37

Vacker som en fjäril och reser i mänsklighetens namn i det tomma rymden och snart och den största händelsen någonsin i mänsklighetens historia..

 


Av Jammar. - 27 december 2021 08:42

Fem grader kallt och svart ute här i landets mitt. Och James Webb den ensammaste är på sin resa nära månen nu.

 

Av Jammar. - 26 december 2021 20:35

Likt en fjäril som kryper fram ur sin puppa så vecklar James ut sig på sin ensamma resa ut i rymden. På sitt vetenskapliga uppdrag.


Av Jammar. - 26 december 2021 18:52

Ja just nu så är den snart vid månen.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards