Alla inlägg under juli 2017

Av Jammar. - 18 juli 2017 18:21

Mer en 500 pojkar har utnyttjas sexuellt av kristna präster i Tyskland.. Sd och andra muslimhatare vad säger ni om det?  ni som skriker så ni skiter när det gäller muslimer.. Nu kör ni med ser inget hör inget säger inget..


Av Jammar. - 18 juli 2017 09:33

Det är dålig kvalité på flickorna nu för tiden.. De kan inte skälla som förr.. Förr så skällde vissa så halva stan stod still, så gick folk på tå i fjorton dar.. Sådana kvinnor finns inte nu.. Nu slår de i köksluckor och draglådor.. Slår igen dörrar och tjurar.. Det fanns en serie som hette Simma lugnt  Larry.. samma som gjorde den populära serien "Seinfeld" Där var det en kvinna som kunde skälla.. Jag blev kär på studs, hon var otrolig på att skälla hon.. Ge mig en kvinna som kan skälla..



Av Jammar. - 18 juli 2017 06:56

Ja att va olyckligt gift med en rik kvinna.. Hon ville ge mig en ny bil i present.. Och jag vill inte ha nån ny bil, jag vill ha en bättre begagnad sak som man åker mellan a och ö.. med.. Alltid när man är ute så ska det va den dyraste maten, dyraste kläderna.. Jag vill dricka Norrlands guld öl och äte en redig pyttipanna.. och gå på rödakorset och köpa begagnat.. Ja det är inte lätt.. Så har det varit en jordbävning i Ryssland.. M 7.7 - 198km ESE of Nikol'skoye, Russia..





Av Jammar. - 17 juli 2017 21:41

Tyskland Sverige damer.. ja och att titta på två kanaler, svt och eurosport samtidigt.. svt kör mer med lul lul nästan så de tycker sve spelar bra.. medans euro skäller på fel pass och drumligt spel av svenskorna.. Själv tycker jag att det är en flock fågelholkar som undrar om de ser bra ut i håret.. Man undrar hur fan de har hamnat i ett landslag?  Man kan nästan tro att de spelar för en förlust.. 0-1..

Av Jammar. - 17 juli 2017 08:40

Anna Starbrink (L) misstror läkare som har sjukskrivit sopgubbar. Hon antar att sopåkare som har förslitningsskador och stress symtom, som knaprar värktabletter dagligen, är fullt friska.. Hon har själv utsätt sig själv till någon typ av överhöna för läkarna.  Snart påstår högern att Ryssland ligger bakom strejken? Allt stöd till sopåkarna..


Av Jammar. - 17 juli 2017 06:42

Ja dessa religiösa stollar.. Syndernas förlåtelse.. ja de religiösa må ha begått många synder de.. Ser ut att bli en fin dag i dag.. Måsarna skriker och grannens hund ylar.. Livet är fuck underbart..

Av Jammar. - 16 juli 2017 10:44

Kan inte släppa dett med att hon når vattnet först. Om det är ett brott mot lagen..(tyngdlagen).. Om man ska ringa till polisen och höra.. Nu är inte jag en som ringer till polisen, Man kan kanske va anonym? Höra vilka som bryter mot tyngdlagen mest..Han eller hon..

Av Jammar. - 16 juli 2017 10:12

Såg i går på parhopp mix i går.. I dag är det bara parhopp.. I parhopp mix är det en han och en hon.. Hela tiden satt jag och funderade på varför hon alltid nådde vattnet först? Enligt han som satt under äppelträdet och hittade på tyngdlagen, så ska det inte va så.. Hon var oftast huvudet kortare.. Men ändå.. De hoppa lika högt samma skruvar och sånt.. Men ändå så kom hon alltid ner i vattnet först.. Undrar om vattnet har nån speciell dragnings kraft på det kvinnliga könet? De här funderingarna lär jag aldrig få svar på..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards