Alla inlägg under december 2019

Av Jammar. - 29 december 2019 06:49

Två grader kallt och tvärsvart ute. Tryck 130-100 p83 och är på ett bra humör. Det gick bra i hockeyn i går vi vann. Och kul att ryssarna spöa skiten ur Kanada. Ska väl ut och ta nån fler bild i dag. Ska lära mig en ny funktion på kameran i veckan så ska det väl lösa sig, har lärt mig allt till midsommar då.. Så det roligaste måste sy ett fodral.

Av Jammar. - 28 december 2019 11:49

Det blev en kortare promenad till affären och hem. Men fota en bild.

 

Av Jammar. - 28 december 2019 08:28

Fyra grader kallt ute och svart lugnt. Ska försöka få i mig kaffet så fort som möjligt eftersom jag måste komma ut. Fick min kamera i går så nu är jag en stolt Leica ägare. Måste ta nån bild ute. Så är det massor av trevlig sport på teven hela dagen. Ja det är mycket i dag. Så måste jag springa in på affären kolla om det finns en  ljusblå sötsak. 


Av Jammar. - 27 december 2019 19:50

Nu har de kristna stollarna lekstuga. Det finns ingen gud eller jesus begriper ni inte det.

Av Jammar. - 27 december 2019 11:14

Jösses vad postbilen är sen i dag.

Av Jammar. - 27 december 2019 07:11

Är det dax för ett frimärke till med hockey mål. Såg det spektakulära målet mot Finland i går av Nils Höglander. Ja vad ungdomarna kan i dag.

Av Jammar. - 27 december 2019 05:46

Sju grader kallt och svart ute. Tryck 135-105 p72 helt ok. Somna till hockeyn så fick inte se förlängningen men vi vann ju. Allt till alla utan några krav eller kristet nonsens och trams..

Av Jammar. - 26 december 2019 05:19

Två grader kallt och lätt snöfall. Skönt att det blir normalt nu, lite hockey på eftermiddagen och ska äta lite normalt. Nu är det kaffe som gäller och trycket 140-107 p70 så det är väl ok. Det är knappt man vet vilken dag det är men det är visst en vanlig fredag vardag i morgon.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards