Alla inlägg under december 2019

Av Jammar. - 25 december 2019 07:05

Hmm minus fyra grader ute. Inte har man varit på nån julotta heller, eftersom det är totalt jäkla meningslöst. Inga snygga brudar eller öl på sådana tillställningar, tråkigt så man sover.. Boring så att säga.

Av Jammar. - 24 december 2019 11:02

Den 19 september skrev jag ett inlägg som heter "egen vård" Det går nog till historien. Eftersom jag fick bevittna det mest underbara konståkningen live på tv. Nog inte många som såg det. Men att detta kan stoppa krig och bota sinnessjukdom är nog sant.  Att en ung japanska ska slå till och åka sitt och årets bästa åk..

Av Jammar. - 24 december 2019 10:27

God jul tutt lisa.

Av Jammar. - 24 december 2019 10:05

Har indisk sump feber. Så ska jag säga. Min före detta fru är här och åker skidor i Duved och då blir jag alltid nervig. Fick samtal och sms i går och är rädd för att hon kommer hit. Vi är inte osams utan vänner när det är 800 km mellan oss. Nu när det bara är nån mil så blir jag hispig. Så är jag rädd för att svärmor är med hon hatar mig, hon brukar kalla mig för en lat bortskämd drönare. Hon har faktiskt jagat mig med en stekpanna. Så nu förstår ni varför jag är hispig.

Av Jammar. - 24 december 2019 09:31

Att förfalla i moralens slum bland hyenor och ruttnande kadaver. ja just ska tända julgran.   

Det är varmt ute så passat på och vädrar.

Av Jammar. - 24 december 2019 05:22

Stoppa allt fiske efter krill nu. Annars så hotas en stor ekologisk katastrof i Antarktis. Krillen är en basföda för de flesta arter i havets vatten nått som människan ska ge fan i. Så stoppa fisket efter krill NU.


Av Jammar. - 24 december 2019 04:52

Vakna med att luftrenaren lös rött..Dax att rengöra filtret. Minus en grad och hyfsat svart ute, Så du kristna stolle sök hjälp det finns hjälp att få på närmaste vårdcentral för sådana som dig. Det finns ingen gud eller jesus allt ät bara ett påhitt hjärnspöke som har smittat din hjärna med knäppa tankar. Ta ett piller så blir du ok.Tryck 145-106 p75. ok.

Av Jammar. - 23 december 2019 17:55

Stoppa jul mässan i morgon kväll till förmån för alla barn SVT. Visa solidaritet med alla barn andra som har utnyttjas av de kristna kåta jäklarna.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards