Alla inlägg under januari 2020

Av Jammar. - 15 januari 2020 12:20

Fodralet till surfplattan blev inte så bra. Men men det får väl duga.

 

Av Jammar. - 15 januari 2020 05:44

En grad varmt ute och tvärsvart. Tryck 130-93 p66 bra. Härliga stunder med kaffe och hörlurarna på så här på morgonen och läsa det som har hänt. Mycket skiter man i för det är bara skvaller och våra länstidningar är bara skvaller som ÖP och Länstidningen. De borde skriva mer om det som händer på våra arbetsplatser och att folk dör som flugor. Tidningarna här slickar överklassen och högern i röven och höjer förtryckare packet till skyarna.  Reklamannonser de läser jag inte. Nu är det bara fem dagar kvar tills konståkning EM börjar.

Av Jammar. - 14 januari 2020 19:15

Jippi jag fick till det! Att de måste göra saker så svåra att vi självständiga män måste läsa bruksanvisning. Det är bedrövligt. Men nu funkar bildöverföringen.

 

Av Jammar. - 14 januari 2020 17:32

Nu ska man inte baka eftersom månen är i nedan det jäser dåligt då. Så kan man inte äta godis med ägg i. Man kan få vårtor.


Av Jammar. - 14 januari 2020 17:15

Nu är rättegången mot den kristna sex och mördar sekten i Knutby i gång. Har blåst småspik här i dag, varit i stan. Skulle ha några prylar som inte fanns.


Av Jammar. - 14 januari 2020 07:13

I dag inleds rättegången mot den kristna sex och mördar sekten i Knutby. Undrar hur det går? Ska gå till affären i dag och blänga styggt på de som tar en plastkasse. Ska sitta på en stol och blänga. Så såg jag en kvinna i går med knappar på låret men byxorna var svarta. Hon titta på mig och tänkte säkert, vad glor du på din perversa gubbe. Ingen ide att försöka förklara att jag gillar att sy och att jag sett par blå på nätet för ett par dagar sedan. Och att det bör vara nitar istället för knappar. Ja då har jag fått mig en smäll..

Av Jammar. - 14 januari 2020 05:53

Noll grader i svarta morgonen och lugnt ute. Tryck 133-103 p66 ok. Så de olika systemen nu kör jag på mac os anderoid och windos. Man blir ju skitsad. Är enda barnet så jag är tjurig, får inte jag som jag vill så skriker jag och slänger mig på golvet. Man är inte lika pigg i skallen längre. Men den trådlösa hörluren funkar på alla tre systemen. Det roligaste att få sy ett fodral till. Kameran funkar inte så bra på wifi? Man ska väl trycka på nån jäkla knapp? Och kameran är ju en historia i sig. Lätt var det förr då det bara fanns tid och bländare skärpa. Vet inte hur många funktioner den har och jag har bara lärt mig grunderna. Men man kan fota månen och små kusar.. Det blir nog bra när man lärt sig så det går att komponera bilder. Det skulle kunna gå att byta ut hjärnan. Som man byter en hårddisk.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards