Alla inlägg under januari 2020

Av Jammar. - 16 januari 2020 17:48

Har just sett ungdoms os damernas fria åkning och nja har nog sett bättre. Så var det dåligt visat på tv ingen grafik under åkningen, så en kommentator som skrek hela tiden så man inte kunde koncentrera sig på varv på hoppen. Nä det var dåligt... Nu sitter jag och tittar på ryska mästerskapen 2020.. Och får lyssna på Teds behärskande röst och grafik i tv ruta. Och en exilent kvalitet på åkarna.

Av Jammar. - 16 januari 2020 16:44

Kommuner för hemliga förhandlingar om att lönedumpa för hemtjänstpersonal. Genom att bara anställa de som godkänner lönesänkningar, och en utsatt grupp är de som inte är sverige födda. Högern ska visst ligga bakom. Och de kapitalist svina skiter i att folk måste betala hyror och för mat.

Av Jammar. - 16 januari 2020 09:22

Det pågår ett ungdoms OS där allt har blivit avslaget efter döds olyckan. Konståkningen är nått att se. Måste ut nu annars blir jag sittande inne. Men det går ju att titta senare.



Av Jammar. - 16 januari 2020 08:54

Näs skölj koka upp 5 dl vatten med en halv tesked salt. Låt svalna till 37 grader. Fyll gummi tutan och in på toan och spruta in vattnet i näsan. En tuta på varje näsborre. Man mår bättre.  

Av Jammar. - 16 januari 2020 07:39

Minus nio grader ute och har kokat näs sköljvatten med salt som står ute och svalnar. Jag nyser och nyser och nyser mer. Less på förkylningar nu. Tryck 127-108 p84 är väl ok. Hoppas jag orkar gå ut i dag eftersom vädret ska vara hyfsat.

 

Av Jammar. - 15 januari 2020 18:56

Nu har dagen av rättegången mot den kristna sex och mördarsekten i Knutby avslutas. Ska bli intresant och se vart dommen blir?

Av Jammar. - 15 januari 2020 18:28

På senare tid så har hundratals djur brunnit inne. Nu menar jag inte enskilda djur ägare som jag vet skulle gå i graven för sina älskade hundar katter osv. Nu tänker jag på de kapitalistiska djur ägare som struntar i brandvarnings system, eftersom de kostar pengar. Det gör ont att läsa att hundratals kor, grisar hästar och fjäderfän brinner inne. När man vet att med brand säkerhet kameror och brandvarnare, så skulle djurplågeriet stoppas. Ställs det inga krav på kapitalistiska djurägare? Som brand säkerhet? Man får hoppas att de som är skyldiga till dessa besparingar tar sitt ansvar och själv  somnar in.


Av Jammar. - 15 januari 2020 16:18

Efter en bra dag så sitter en vit rysse bra gjord på Kahlua vodka grädde och is. Det är som bomull i munnen.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards