Alla inlägg under januari 2020

Av Jammar. - 18 januari 2020 05:11

Noll grader och svart ute. Såg att det ska bli varmt och regn om några dagar. Snart är snön borta här i mellersta delen av landet. Bodde i södra delen av landet på 80 talet och då var det så här. Halvgröna gräsmattor år efter år nu. Så ni kristna stollar ni får leva med eran lögn bäst ni vill. Men ni ska inte lura andra med era lögner! Jag ska nog hålla ögonen på er. Som jag håller ögonen på rasister och högerextrema fascister. Glömde trycket 139-102 p67 underbart!

Av Jammar. - 17 januari 2020 20:45

Det finns ingen gud eller jesus du är lurad. Känn dig blåst.

Av Jammar. - 17 januari 2020 20:12

När jag kom till insikt om att jag har en speciell musiksmak. I yngre tonåren så var jag hos en granne till min morfar och mormor som var i samma ålder som jag. Minns att vi var på hans rum och lyssnade på skivspelaren och hans singelskivor. Han blev faktiskt nått stort inom kanot sporten. Men hade en musik smak som skar sig med min. Fick tvångslyssna på abba, jerry, elvis.  Och annat skit. Hela kvällen och jag satt och funderade på att finns det sån här skit, så är det lika bra att man hoppar i ån. Han visste inget om Vietnam kriget heller eller så blunda han för det.

.

Av Jammar. - 17 januari 2020 19:40

Leker med mina leksaker. Jag får till det mesta kopplar in högtalare på wifi och blir en liten pojke på nytt. Det låter bra och bilderna är så vackra så.. Alla har nog behov att få leka ibland. Har slitit i mitt hår för att få allt att fungera men jag är ju rakad men det var i förtvivlan som jag raka skallen.. Men nu funkar sakerna. Ska lära mig mer om kameran bara.. Den är svår men tar bra bilder..

 

Av Jammar. - 17 januari 2020 11:38

Var på affären och hitta denna grej i en fyndlåda. Ska visst va bra för att riva ingefära med? Eller så kan man använda den om krisen kommer?

 

Av Jammar. - 17 januari 2020 08:18

Detta med nässkölj är bra mycket bättre i dag. Så en bild på månen från i går och detta med att tatuera i ansiktet. Man ska ha respekt för andra kulturer och folk ska få göra som de vill med sin egna kropp.

 

Av Jammar. - 17 januari 2020 06:19

Minus fyra grader och svart lugnt ute. Tryck 128-107 p67 ok. Det är så behagligt att konsåkningen är i full gång känner en inre frid efter allt tittande i går. Det finns ingen favorit att visa, men besviken på OS sändningarna från Lausanne det var för dålig kvalitet på produktionen. Tur att det fanns klipp från de ryska mästerskapen. Det var en otroligt bra tävling och kommentatorn Ted begriper att man ska vara tyst under åken. Vill lyssna på musiken och räkna varv själv på hoppen


Av Jammar. - 16 januari 2020 20:07

Detta är inte sant tänker man. Vilken otrolig tävling de ryska mästerskapen var i år, från första grupp till sista. Ska bli ett intressant EM om fyra dagar.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards