Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 24 april 2020 11:45

Fortfarande svårt för vissa att hålla avstånd! Var och handlade och folk mer eller mindre klättrade på varandra och på kassan när de ska betala. Paniken och skräcken hos kassabiträdet gick inte att ta miste om. Att det ska vara så svårt att hålla avstånd! Det var en som försökte på mig också men eftersom jag är så stor så räcker det bara med att man glor elakt så backar de.


Av Jammar. - 24 april 2020 10:57

Ärtorna dag fem de växer. Och gör som Erixson och säg hej då till Jimmie.

 

Av Jammar. - 24 april 2020 07:55

Fyra grader varmt och mulet men lugnt. Tryck 145-104 p78 nja.. Inte någon varm vårdag här inte, i går blåste det iskalla vindar. Det lär väl bli så även i dag.

Av Jammar. - 23 april 2020 10:55

Ärtorna dag fyra. Så blir det ärtsoppa och punsch  i dag, ska bli så gott så.. Fixar skit hinken eftersom jag ska få påfyllning på lördag, prima hästskit utan sågspån. Måste börja plantera om nu.  

Av Jammar. - 23 april 2020 07:49

Fyra grader varmt och blå himmel ska mulna på eftermiddag. Tryck 147-104 p72 ja . Den sista snöfäcken på gården lär försvinna i dag? Har en otrolig rolig humor när jag inte är allvarlig. 

 



Av Jammar. - 22 april 2020 18:45

He he he.. Tove morakniv är på hugget i kväll.

Av Jammar. - 22 april 2020 11:33

Älgjakten kommer att ställas in i år. All jakt på älg blir inställt. I pestens tid. Och det är ju bra så den får växa sig stark igen.


Av Jammar. - 22 april 2020 08:36

Undrar om de säger opps vi hade fel när halva Sverige har dött? Jag har svårt att tro på det experterna har valt för linje nu. Ja så från de ena ärtorna till de andra ärtorna. Ja så dag rapport från ärtorna dag tre.

.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards