Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 7 april 2020 02:36

Tove du är totalt knäpp och sök hjälp medans tid är.Allt du tror på är bara ett påhittat. Det finns hjälp att få....

Av Jammar. - 7 april 2020 02:15

Eran jesus eller jibus är bara ett påhitt ni har blivit blåsta era stackare. Allt som står i boken bibeln är bara påhittade historier som tusen och natt.... Nu ska en ny värd en ny värd födas utan kristet förtryck eller religiösa nonsens efter pesten. Jobba på det i stället!



Av Jammar. - 6 april 2020 19:34

Fattar inte men saknar dig.

Av Jammar. - 6 april 2020 12:55

Ser att många äter bakelser och godis och andra dåliga kolhydrater i dessa pest tider. Ja vill man dö så är det väl ok. Men annars så fisk på mandelspån sås gjort på dilidippidipp  fiskbuljong och grädde och egen gjord potatis mos med spenat ca 35 min att göra. Jäkligt gott och håller pesten borta och stärker immunförsvaret.

 


Av Jammar. - 6 april 2020 07:31

Ja nu vet man det uttrycket betyder. Så den tärande monarkin som har hållit tal vadå vad gör det för nytta?  Lyssna inte själv på sånt trams. Så är det väl nån annan som skriver vad de ska säga.  Nytta gör de inte förrns de meddelar att monarkin avskaffas. Vore bättre om jag fick hålla tal till folket! En som jag som har hårda nypor och hård stake och en grym humor!

Av Jammar. - 6 april 2020 07:08

Oj två grader varmt och mulet. Tryck 141-107 p67 ähh lite högt men ok.. Det ska bli en skön påsk utan knäppa släktingar som ringer eller ska hälsa på, eller att man måste hälsa på nån. . Ja pesten har något gott med sig också. Det håller folk borta så man får va för sig själv. Tror vi är många som tänker så. Bra med lite respekt för oss självständiga anarkister också.

 

Av Jammar. - 5 april 2020 17:28

Det blev en dag till i solen Fått nån typ av skithosta av all den friska luften. Får väl ta en kopp te innan man lägger sig. Mycket snö fortfarande här i mellersta delen av landet.

 

Av Jammar. - 5 april 2020 07:07

Minus sex grader och tja halvmulet. Tryck 141-106 p65 ja det är väl ok. Humor ja det är väl roligt! Jag borde satsa på detta med komiker eftersom jag är så rolig. Tycker risk kapitalisterna borde slänga miljarder kr på sådana som jag eftersom jag kan få folk att le och skratta i dessa pest tider. Har inte drucket en kopp kaffe ännu bara en halv. Så man är lite ringrostig ännu.

 

Bzzzt bzzt


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards