Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 3 april 2020 07:18

Minus två grader och nån cm nysnö men solen skiner nu. Tryck 136-103 p75 ja ok. Trött i dag fast jag har sovit bra i natt. Man får väl ta nån kaffe till.

Av Jammar. - 2 april 2020 19:49

220% högre lön till sjukvårds och omvårdas personal är mycket rimligt i dessa tider. Så ska det vara i hela landet. Nu gäller inte att bara lova kalvstek i himmelens höjd längre. 

Av Jammar. - 2 april 2020 19:16

Bondfångare och annat avskum i spåren av pestens tid. Se upp.

Av Jammar. - 2 april 2020 16:21

Sov en stund efter maten och såg att det snöar bra här. Men va fan gör det.

 


Av Jammar. - 2 april 2020 13:25

Hade mitt munskydd på när jag var ute och handlade och alla sa fan va fränt. Hoppas nu att  flera tar efter. Vi måste ta tag i detta själva vi kan inte lita på politiker eller myndigheter. Det sitter en vakt utanför sjukstugan så jag var dit och sa att jag har men inte du. Med ett skratt, hon sa att det kommer snart. Det är bara att beklaga.

Av Jammar. - 2 april 2020 13:04

Sy sitt eget munskydd. Först klippte jag sönder dammsugarpåsar som jag hade kvar från min gamla dammsugare. De har två filtrerande filter.  Så la jag på ett tyg och gummiband som blev för små, så öronen spretar rakt ut. Ska fixa det. Viruset smittar av spott så.. De ljög för oss från början. Så man klarar sig bra med ett så ganska enkelt munskydd. De sa väl att munskydd inte hjälper därför att de de opps glömde att beställa? Om någon spottar på dig eller hostar så bränn upp den. Leve folket och den fria viljan!

     


Av Jammar. - 2 april 2020 10:50

Nu kan man gå ut och vara säker. Fuck myndigheter.

 

Av Jammar. - 2 april 2020 07:43

Det är inte många veckor sedan de ansvariga för sjukvården satt och sa att vi är rustade för krisen. NU visar det sig hur jäkla bra rustade vi är! Sjukvårds personalen blir smittade och många kämpar för sina liv och de är rädda för att gå på jobbet för att det inte finns skyddsutrustning. Jäkla tölpar till politiker vi har. Så ska vi lita på de också. Glöm det. Jag kör med stentuffa bestämmelser. Inget lull lull här.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards