Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 9 april 2020 11:07

Blev hungrig och enligt traditionen så lagade jag den traditionella påsk pölsan, För att fira de villiga häxornas återkomst.

 

Av Jammar. - 9 april 2020 10:30

Skulle gå och handla på affären men det var så mycket folk där så jag vände, bedömde det var 50% möjlighet att få pesten där inne. Gick på bolaget istället får leva på öl i helgen. Frågade butiks bossen varför de inte har visir vid kassorna. Det är på G sa han.

Av Jammar. - 9 april 2020 07:07

Noll grader och blåser kallt med snö. Nordvästan vinden har småspik i sig. Tryck 134-100 p74 tja.. Det dör fortfarande ca 100 st om dan i pesten här i landet. Om man inte haft nått luktsinne eller smak på två år men det börjar komma tillbaka nu är man immun mot pesten då?

Av Jammar. - 8 april 2020 17:58

Undrar vem som sitter och lägger prillorna så här fint i dosorna? Så fick jag nått sms om jag vill va med på nån riskstudie, göm det! Kan avändas mot en i framtiden. Kan va med i en porrfilm om de vill.

 

Av Jammar. - 8 april 2020 17:10

Storstädernas pest smittspridning med resandet som stockholmarna syns nu i övriga landet. Nu har vi fått pesten hit.

 

Av Jammar. - 8 april 2020 15:11

Har legat och sovit jag, fast jag inte ska. Jäklars skit. Mulet ute och duggar. Nu dör det ca 100 st om dan här i landet av pesten. Tur det finns tv att titta på så man kan fly från elendet. Det är många natur program som jag gillar att se. Såg nyss om en svamp en parasit som angriper myror den tar över myran totalt och dödar genom att kroppen blir genomborrad av sporer. Rena rama rymd skräck filmen.


Av Jammar. - 8 april 2020 10:41

Ja var på affären och köpte lite påsk mumma en sexpack ägg och en sexpack öl. Så har pesten kommit till byn. Hemtjänsten vandrar mellan husen som låten när thinner trasan vandrar mellan husen. Då blir det "när pesten vandrar mellan husen".

   

Av Jammar. - 8 april 2020 07:36

Fem grader varmt och mulet ute. Tryck 146-105 p76 ja. Trumpen han är rolig han, han har bekymmer om flocken här i landet. Ja he he. Kan man inte kidnappa han och sätta honom i en bur så får flocken här i landet beskåda honom. Så finns det dasspapper på affären igen. Tjo.. Vad jobbigt det blir när pesten är över och man måste börja umgås med folk igen.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards