Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 14 april 2020 18:03

Att va homo eller inte så har jag inga problem med det. Själv så gillar jag det motsatta könet. Som ung sa jag väl en del dumma saker som homofilobög och sånt. Då visste jag inte, var oförståndig då. Nu vet jag att Ingen ska bli mobbad för sin sexuella läggning. De jag känner nu som har en annan läggning är mycket förståndiga och skulle vilja se de som ledare för landet. Och jag skulle respekterar dessa.



Av Jammar. - 14 april 2020 17:48

De äldre försöker hålla sig vid liv! Så gott det går.

 


Av Jammar. - 14 april 2020 17:20

Tove morakniv som vill skära halsen av de homosexuella. Har kollat på vad folk lyssnar mest på under pestens tid och nått som ökat från några tusen till miljoner på några veckor är håll dig vid liv..


Av Jammar. - 14 april 2020 14:29

Över 1000 döda landet av pesten och nu dör över 100 st om dan.

Av Jammar. - 14 april 2020 05:50

Minus en grad och nästan vindstilla och halvmulet. Tryck 132-100 p64 tja ok. Skulle ha fixat en del saker i dag men det får vänta, det kommer ju fler dagar. Får plantera klart det sista. Skulle ha fixat hästskit också. Har en hästböna som brukar hjälpa mig med det. Nu är det ju påsklov här i mellersta delen av landet. Tjo.

Av Jammar. - 13 april 2020 18:34

Konståkningen bara försvann när pesten kom och jag blev så besviken, så den dog för mig. Men det är nu i denna mörka tid man ska titta på det vackra åken och jag ska titta och njuta. Får kolla på repriser och skriva till alla konståknings vänner. Såg att turnerandet är tänkt börja i slutet på augusti men det tror jag inte. Det är ju en publik sport. Så åket jag mest kommer ihåg från september då pesten inte var uppfunnen.

.  

Av Jammar. - 13 april 2020 17:39

Har planterat skott i dag här är en bild från några av moderplantorna de blommar nu. Eftersom jag är en gentleman så brukar jag ge bort några till sommaren det är fortfarande snö på backen här. 

Så ett minne av det som var. Nu när smittan finns i hela värden så sitter folk och skriver. Nyss fick jag detta från Ryssland.  Ni vet ju att jag är en stor konståknings fanatiker.



Av Jammar. - 13 april 2020 11:31

Var och pantade och handlade och nu blåser det bra ute. Så är det svårt för vissa att hålla avstånd i affären. Det måste nog till hårdare regler, eftersom jag är anarkist och tror på frivillighet. Så tar det imot att skriva så här. Smittan måste stoppas och de som sprider den. Folk går omkring med osynliga vapen. Ja man kan kalla smittan så. Tycker det kan jämföras med rattonykterhet, och bör dömas med samma straff.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards