Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 19 april 2020 08:18

Fyra grader varmt och simpson himmel och blåser lite. Tryck 137-103 p81 ja. Ska nita ett par byxor, var tvungen att lappa eftersom de gått sönder så tänkte nita lapparna med svarta stjärnor. Kan bli häftigt. Det är ett par jeans.

Av Jammar. - 18 april 2020 17:42

Lagerstatus 0 Trots att politiker vetat om bristerna har inget gjorts. Nu är det dax att ställa ansvariga politiker till svars. Utredare har länge sett att problemen borde åtgärdas omgående. Men ändå så har inget gjort utan pengarna har hamnat i riskkapitalisternas fickor och nu står vi utan skydds utrustning inom äldre vården och snart slut på pillren på apoteken.



Av Jammar. - 18 april 2020 16:01

Politiker riskerar åtal för privatiseringen av sjukvården och apoteken nu har miljarder betalas ut till risk kapitalister i vinst som nu har försvunnit till skatteparadis. Det är därför det inte finns utrustning i vården och apoteken har snart slut på pillren. Det är två moderater en KD och en SD så en S. Tre kvinnor och två män. Fredrik Reinfeldt ett av de tunga namnen som man hoppas på ska få skaka galler. Med Oskar Sjöstedt SD och Göran Hägglund KD med Lena Hallgren S. Så Irene Svenonius M. Det är fem fula fiskar.

Av Jammar. - 18 april 2020 05:50

Två grader varmt och blå himmel. kan bli fint i dag om det inte vore för vinden. Tryck 116-96 p61 ja helt ok. Vakna av en smäll i natt kan ha varit en asteroid som träffat jorden.

Av Jammar. - 17 april 2020 21:15

Jag är orolig för min vän och hennes familj jag är orolig för min familj min mamma min dotter. .Mycket är oroligt och det pratas det inte så mycket om. Jag klarar mig jag är en överlevare. Men att vara orolig gnager på en.



Av Jammar. - 17 april 2020 20:39

Man ska inte utge sig för något man inte är. Sorry.. Kan bli arg och då så finns det andra lagar. Är anarkist och vill motarbeta hirarkismen staten och kapitalismen. Tjo..

Av Jammar. - 17 april 2020 20:13

Vi har en vårdberedskap i uruselt skick det finns ett antal politiker som borde straffas och det är ju bara ett önsketänkande. de är både kvinnor och män me4llan 39 och 61 år. Mer om detta går att läsa i proletären.

Av Jammar. - 17 april 2020 19:50

Har du redan glömt att du skrev att du ville skära halsen av alla homo? Så är jag ingen pedofil jag tycker sådana som du luktar kiss och är avtändande. 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards