Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 22 april 2020 07:56

Opps jag hade fel. Kan man säga så när det är så allvarliga saker som pesten? Ska inte siffror som man går ut med kollas och kollas igen av flera olika personer innan man går ut med de? ? Det är väl därför de kan kalla sig forskare? Jag kan ha fel men så är jag ingen forskare heller. Kan säga opps jag hade fel.Men inte experter eller forskare. Nu börjar man allvarligt ifråga sätta den svenska modellen. Börjar misstänka att det är betydligt fler döda en de säger. Kan siffran vara just nu att det är ca 400 döda per dag?

 

Av Jammar. - 22 april 2020 06:54

En grad varmt klar blå himmel och sopbilen brummar, den som sopar gator. Det dammar men det blir nog fint när det blir klart? Trist att de inte vattnar så det dammar nått otroligt. Tryck 137-98 p71 ja. Nu skyller experterna ifrånsig om fifflade siffror angående pesten. Det är fel på tester och sånt. Ja ja..

 

Av Jammar. - 21 april 2020 21:53

Vårat land fifflar med siffror som alla andra länder. Det är falskt att 11% av stockholmarna är antikropps smittade. Så dör nästan 200 personer om dagen här i landet just nu och siffran lär väl öka. .

Av Jammar. - 21 april 2020 20:32

Hmm.. trodde alla tvättmaskiner var sladdlösa och laddningsbara i dag. Där ser man vad lite man vet. Så ser man små svansar på ärtorna i dag efter två dagar. De var blötlagda innan sådd. Har varit ute i solen och blivit brun i dag.

 

Av Jammar. - 21 april 2020 05:20

Noll grader blä himmel med lite rött i. Måsarna har kommit, så nu vaknar man till deras skrik. Trevligt och rofyllt eftersom jag är född vid en sjö. Tryck 139-107 p63 ja ok. Skulle inte ha spelat T. Rex i går eftersom nu har jag Children of the revolution på hjärnan vakna och direkt nynnade jag låten. Så vad är studenten festandet att gnälla över och att det blir inget i år. Folk dör ju för fan, bortskämda snorungar som inte är riktigt torra bakom öronen. Ska man offra liv så de kan få festa en natt?

Av Jammar. - 20 april 2020 12:39

Vackert väder i dag. Var in till stan och gjorde det jag skulle. Så köpte jag en inomhus torkställning så man kan torka tvätt inne utan att det ser ut som om man sprängt en klädaffär. Ut från affären, i rulltrappan så var det en ung kvinna som kom för nära så jag svängde runt med klädställningen så den snudda nästippen på henne och jag vände mig om och sa, håll avstånd. Bitch sa hon. He he he..  Då kom iden om  man skulle haft pinnar på två meter och en högaffel fram och bak. Fan om man inte ska lära folk att hålla avstånd. Tjo...

Av Jammar. - 20 april 2020 07:09

Tre grader varmt disig sol, men vindstilla. Ska viss bli en fin dag i dag. Tryck 143-105 p69. Såg den första måsen för i år i går. Försov mig så har lite bråttom.




Av Jammar. - 19 april 2020 15:02

Sytt ett skydd för balkongen för insyn så man kan sola lättklädd. Tände på detta med att odla ärtskott kan tänka mig att de kommer att smaka gott på mackan och nyttigt. Så nu ska bara ärtorna ligga i blöt tills i kväll sedan så ska de sås. Har mest bara sått vildhavre i mina dar..

   


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards