Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 4 april 2020 15:24

Satt ute efter maten så jag inte skulle somna, det blåser ganska kallt men solen skiner så man piggna ju till. Så finns det kläder. Man får en bra väderbiten brunfärg i dag. Ingen morots färg.

 

Av Jammar. - 4 april 2020 12:15

En stuvning på makaroner morötter korv. Lokal korv Trångsvikens och några skivor hästkorv purjolök och bladspenat. Lätt att laga max en halvtimme. Gott och nyttigt.

 


Av Jammar. - 4 april 2020 11:33

Sidan tre....

Av Jammar. - 4 april 2020 11:01

Dåligt när man låter andra tänka åt sig. Många hänvisar till att jag gör som eller våra  förening följer MSB är väl ok för konformisterna. Dom ska man akta sig för om du vill överleva pesten. Men för Anarkister som jag som har egna regler som är betydligt tuffare en Smittskydds myndigheter. Så gäller eget ansvar och inget lull lull. Håll avstånd för fan. Det är inget trevligt att se kassabiträden som är dötsrädda för att det finns de som skiter i håll avstånd. Ha respekt för de som jobbar i affärer och sjukvårdspersonal! Det är inte säkert nån stans. Det går inte att gömma sig nån stans som som i krig, för kulor eller granater. Eget förnuftigt tänkande kan rädda livet på dig och dina kära och medmänniskor. .



Av Jammar. - 4 april 2020 08:42

Visserligen är jag stark i själen men har insett att man inte kan diska eller plocka upp posten som ligger i karantän på golvet, med mental kraft. Än hur jag försöker tänka starka mentala disk krafter så förblir disken odiskad.

Av Jammar. - 4 april 2020 07:13

Jaha ny dag i dag och tre grader kallt och sol ute. Tryck 149-104 p67 Tja ok. De vackra ljusblå ögonen har lika fin färg om inte vackrare som min nyinköpta ring som jag inte får av fingret. Det är en skum ring eftersom stenen skiftar färg. Ibland är den svart och brun, så blir den ljusblå när jag tänker på henne. Som om jag inte ska glömma? Ja märkligt är det. Undrar om den kan skjuta kärleks strålar också? Bzzzt..  bzzzt ;)


Av Jammar. - 3 april 2020 19:33

Kyrkobesök under påsk sker under eget ansvar, därför vill man stoppa smittspridning menar folkhälsomyndigheten. Detta är vad som gäller för ap liknande beteenden. Sluta tro på något som inte finns.




Av Jammar. - 3 april 2020 16:24

Var och handlade åt och somna sov i flera timmar. Vakna nyss och kollar på text tv ja det är som vanligt folk dör och fler får pesten, i nått land ligger de döda på gatorna. Var på bolaget och köpte några öl där rev de bort markeringarna på golvet och jag fråga om pesten var över nu. Nä de ska öka avståndet för oss som står i kö.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards