Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 11 april 2020 07:50

En grad varmt och mulet ute men det blåser inte. Tryck 133-106 p71. Vakna nyss och slog på teven och den stora älgvandringen. Ingen älg. Det är ju fullmåne då vandrar de inte och är det sydlig vind så vandrar älgen inte.  Så kan det vara nån hungrig nyss vaknat björn i skogen. Ska väl försöka gå på affären i dag igen, se om det är mindre folk. Fick ju vända sist då det var för mycket folk för att det skulle va hälsosamt. Så måste jag säga att jag har mycket roligt när jag bloggar oftast.



Av Jammar. - 10 april 2020 18:04

Tove Aurell man får inte skära halsen av folk och sedan kalla det för religiöst förtryck om man hamnar i finkan. Du borde sitta på anstalt du. Läste själv dina inlägg om hur du vill skära halsen av homosexuella.

Av Jammar. - 10 april 2020 14:01

Ja nu dör ca hundra st här i landet.  Det är ju bra att det används djur medicin nu, jag som är så stor behöver elefant medicin. Jag behöver rekorderliga doser, inga små fjuttar.


Av Jammar. - 10 april 2020 12:42

Såg just en film som jag har spelat in från i natt "Jupiter ascendig"  En blandning av sfi och fantasi. Ja den var bra somna inte. Nu ser jag lite slött på älgvandringen och inte en älg. Kan de inte köra dit nån Älg från skansen nu när det ska läggas ner, så man får se nått. 

Av Jammar. - 10 april 2020 11:06

Tre grader varm och solen skiner men det blåser kallt. Tryck 143-106 p67 tja. Sitter och försöker se nån älg i den stora älgvandringen men inte sa nicke såg nån sjöfågel det är det enda. Här i byn såg jag bergfink i dag. De som låter som en vedkap. Äter en omelett på hästkorv och ärtor med bladspenat. Förbaskat god med ett glas vitt till. Ja vad spelar det för roll om man ändå ska dö i pesten.

 

Av Jammar. - 9 april 2020 18:49

Tove Aurell vilka vill du skära halsen av i dag då förutom de som är homosexuella?


Av Jammar. - 9 april 2020 17:36

Sitter och funderar på detta med mask. Man kan ha en mask på kroken om man ska fiskar, eller en mask för ansiktet som skyddsmask. Det finns säkert flera masker. De som stickar pysslar med maska. Maska på jobbet också.


Av Jammar. - 9 april 2020 14:45

Skulle se på den stora älgvandringen men såg inte en ekorre ens. De har väl skjutit alla älgar eller så har de fått pesten. Men kom att tänka på att björnarna ska väl vakna nu.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards