Alla inlägg under april 2020

Av Jammar. - 8 april 2020 01:51

Styrkan i att klara sig själv. Förstår inte detta med att ensamhet ska vara så svårt? Är det därför så många stadsbor faller ner och dör? Tycker inte om de som inte kan ta hand om sig själva.

Av Jammar. - 8 april 2020 01:21

Tidigt  i säng och glömde ta medicin så vakna nyss och mår skit det kliar och sprakar i näsan och ögonen rinner. Borde ta en bild men det gör jag inte. får väl vara uppe nu nån timme. Tryck 133-98 p78 så det är helt ok. Får väl titta på tv en stund så ordnar det sig säkert.


Av Jammar. - 7 april 2020 19:00

Varför målar man ägg till påsk? Föddes religionen den kristna ur ett ägg? Kak kak kak...Feg som en höna..ha ha

Av Jammar. - 7 april 2020 18:50

Öhhh.. Ohh fy tusan.. Panta några ölburkar och köp en bondgård.. Dumma jäklar finns det gott om. Satt ute i solen i dag ja det var varmt och skönt.

Av Jammar. - 7 april 2020 12:17

Var tii affären och detta hände. Stod i kön och det kommer en liten gubbe och skulle klättra i ryggen på mig och jag sa "håll avståndet tack" Han sa att han var polis och surra på, och jag vet inte vad han mena med de.t Jag sa att det gäller livet. Han sa inget mer utan flytta sig till markeringen på golvet. Han får nog gå i terapi. Han blev nog knäckt stackaren.

Av Jammar. - 7 april 2020 09:22

Skapar rutiner. Brukar titta stirrande  som förstenad in i teven på "morron gympa med Sofia" Och funderar på vad tusan hon pysslar med innan jag går in i duschen.


Av Jammar. - 7 april 2020 09:08

Nått jag vill dela med mig, är en god super god macka gjord på gårdagens rester av fisken som jag lagade. Ja moderaterna politiker på burk släng mer miljarder på riskkapitalisterna.

 


Av Jammar. - 7 april 2020 08:01

Oj sex grader varmt och regn mulet. Tryck 136-101 p68 ja ok bra va. Om man har högt tryck och äter piller så det blir normalt har man högt tryck då? Planterade lite i går, skott och så. Ska fortsätta i dag fast det regnar.  Och att det regnar är ju bra för mig så det inte dammar. Nu borde de passa på och sopa ute. Det blir en ny värd efter pesten!

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards