Alla inlägg under mars 2021

Av Jammar. - 14 mars 2021 08:18

Dagens ros som är sänd.

 

Av Jammar. - 14 mars 2021 07:34

Zero grader och mulet här i landets mitt.

Av Jammar. - 13 mars 2021 16:21

Vi har snart en miljon smittade, nu är det 712 527 st smittade. Bura in överklass valparna i Åre som inte kan sköta sig.  Tittar  på Finland som bara har 66 000 st smittade. Så nedstängning har effekter på smittan. Tycker man borde införa undantagstillstånd här i landet innan skiten brakar ihop.

Av Jammar. - 13 mars 2021 14:18

Den borgerliga kapitalist högern slutar ej att förvåna. Nu när det snart inte finns något vaccin har man lagt en summa pengar på vad det skulle kosta att rädda liv och hälsa, som det skulle skrämma medborgarna för en nedstängning. De resonerar som de styrande gör i krig. Låt folk dö bara man försvarar det kapitalistiska överklass kapitalistiska tänket. Nu när det inte snart inte finns något vaccin, så är de rädda för en nedstängning som skulle rädda liv och hälsa på befolkningen.

Av Jammar. - 13 mars 2021 07:56

Dagens ros som blev otroligt romantisk! Vågade mig på filterinställningar på kameran.

 


Av Jammar. - 13 mars 2021 07:05

Noll grader ute men mulet. Annars så är det lugnt.


Av Jammar. - 12 mars 2021 19:33

Jösswes vad segt det var i dag. Orkar inte hitta på något hyss heller. Som att dra ner byxorna och sätta mig på kopiatorn och dra ut en massa kopior och springa runt och stoppa i grannarnas brevinkast. Eller stoppa gummiormen som jag har på balkongen för att skrämma duvor med, i hon religiösa norskans brevlåda..  Nä jag är totalt slut.. Skit är det på teven också fast jag har 48 kanaler..


Av Jammar. - 12 mars 2021 07:25

Dagens ros som är sänd till min vän.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards