Alla inlägg under mars 2021

Av Jammar. - 7 mars 2021 18:50

De blå ljuger, det går inte att boka tid fast man är över 65 är? Så skryter man med att fas 2 är inledd. Där vaccinering ska vara på gång för de som är över 65. Som är en stor bluff här i Krokom.


Av Jammar. - 7 mars 2021 18:21

Bra att man bötfäller folk som bryter mot smittskydds lagen. Såg på tv att oroliga poliser har munskydd när man slog ner på en demonstration som anordnades av den kristna högern. . Ja ja. Nu skulle det vara på sin plats att bötfälla överklass valpar som anordnar fester och att polisen sätter dit dom! Det verkar vara lätt att titta åt en annat håll när det gäller överklass valpar och som visar dålig respekt för sjukvården som snart kollapsar.


Av Jammar. - 7 mars 2021 13:45

Har bakat sockerkaka i dag jag. :) Med solrosfrön och citron.. Blir nog säkert gott till kaffet..

 


Av Jammar. - 7 mars 2021 08:29

Dagens ros som är sänt till min vän. Börjar känna mig bekant med kameran nu.

 


Av Jammar. - 7 mars 2021 06:54

Fem grader kallt och blå himmel så blåser det här i mitten av landet.


Av Jammar. - 6 mars 2021 15:49

Riktigt skitväder här det snöar och blåser och minus två grader. Kyleffekten är -20 grader.

 


Av Jammar. - 6 mars 2021 12:54

Dagens ros som är sänd till min vän. 

 


Av Jammar. - 6 mars 2021 10:34

Det har sina fördelar i att bo i hyresrätt och en liten lägenhet. Fick stopp i avloppet nu på morgonen det var tvärstopp. Ringde vaktmästaren och efter ca 10 min kom en kille men mig jaga han ut. Skulle ändå gå och handla så när jag var klar med det så var avloppet fixat. Så städningen gick fort. Tack Krokoms bostäder..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards