Alla inlägg under mars 2021

Av Jammar. - 2 mars 2021 10:46

Dagens ros som jag sänt till min vän. Önskar hon kunde få känna ros doften.

 

Av Jammar. - 2 mars 2021 07:50

Två grader varmt och solen skiner här i mitten av landet. Smittan ökar och man kastar avensjuka blickar mot vårat grannland Finland som kan ta hand om pandemin och sina medborgare med hårdhandskarna och räddar liv. Så har de en snygg statsminister också som verkar vara tuff som fan.

 


Av Jammar. - 1 mars 2021 11:31

Ja dagens rosbild som jag har sänt till min vän. Ja det är tacksamt att fotografera rosor.

 

Av Jammar. - 1 mars 2021 07:09

Var ut och tog en bild till innan min kära vän Månen försvinner. Ja det är den största kraften vi har här på jorden och solen. Så får de religiösa stollarna tro på sina gudar best de vill.

 


Av Jammar. - 1 mars 2021 05:54

Fem grader varmt och svart ute, det lär vara klart eftersom månen lyser. Annars så är det lugnt här i landets mitt. Ja solen trilskas och smittan ökar. Men annars så ska det väl funka i dag också. Ja bilden är tagen med den lilla kameran för en halvtimme sedan.Så aluminium hatt på i dag.

   


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards