Alla inlägg under mars 2021

Av Jammar. - 6 mars 2021 07:00

Två grader varmt och mulet så blåser det ganska bra ute, här i landets mitt.

Av Jammar. - 5 mars 2021 14:14

Chefer i myndigheternas navelludd gängpetare  som har gått före i kön för vaccinering fick sparken. Men nu får de ett avgångsvederlag på miljoner skithögarna.



Av Jammar. - 5 mars 2021 08:02

Dagens bild på min väns ros som jag sänt.

 


Av Jammar. - 5 mars 2021 06:55

Minus fem grader och halvklart ute. Lustiga mönster på himmelen, men det är fler vulkaner som är aktiva så är det flera kraftiga jordbävningar och det brukar vara så här då. Annars så är det lugnt här i landets mitt förutom att smittan ökar och folk dör och inte finns det något vaccin. Överklassen har väl snott allt.

Av Jammar. - 4 mars 2021 18:41

Nu skyller man smittspridningen på personalen i Åre? Inte att de har blivit smittade av skidturister och sedan sprider smittan vidare.. Ja de är otroliga myndigheterna. De må tro att vi är idioter som går på deras skitsnack!

Av Jammar. - 4 mars 2021 18:02

Den arbetande klassen lever under hot från chefer och politiker, nu offras de som kanon mat för vad? Butiks biträden och undersköterskor som vill ha munskydd kallas för oroliga idioter. Samtidigt som chefer snor åt sig vaccin som de inte har rätt till. Undrar om man säger det samma till poliser som vill ha skyddsväst och pistol? Det är fler i sjukvården som dör.

Av Jammar. - 4 mars 2021 17:01

Att Åre leder smitt ligan var väntat. Stackars satar som jobbar där. Och inte gör man något från myndigheterna utan man offrar människor.

 

Av Jammar. - 4 mars 2021 10:48

Dagens ros till min vän!

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards