Alla inlägg under april 2019

Av Jammar. - 10 april 2019 03:44

Sparka de kristna stollarna i röven så de hamnar i en omloppsbana runt jorden..

Av Jammar. - 9 april 2019 15:54

Gud finns inte eller har existerat, allt är bara ett påhitt..

Av Jammar. - 9 april 2019 12:09

De kristna stollarna når ett nytt lågvattenmärke när de satsar på att hjälpa de som har det svårast. Vittnen säger att de bara sitter och dricker kaffe och äter bakelser och gör inte ett smack. De knappt pratar med de som har det svårt, och säger de något så handlar det bara om religion. De bara inkasserar pengar från skattebetalare så de själva kan äta på guld talrik.

Av Jammar. - 9 april 2019 07:16

Använd terror pengar till att stoppa kristna stollar och psykopater som lurar gamla och sjuka på pengar. Och att de sprider irrläror bland sinnes svaga. Gud eller Jesus finns inte och har aldrig gjort det heller! De bedriver en typ av terror som är psykiskt påfrestande för en del.   Sjukhus och vårdinrättningar borde mota bort de kristna vid ytterdörren. Satsa på mänskligare vård utan kapitalistiskt och hierarkistisk inblandning. Leve friheten och anarkismen. Tjo.

Av Jammar. - 9 april 2019 06:51

Fem grader kallt och blå himmel men nordväst vind som är kall som fan. I går när jag var på stan, så glömde jag att ta på långkalsonger. Det kändes som om jag var byxlös. Trycket är bra 137-103 p70. Så sitter jag och funderar på vad jag ska äta i dag? Brukar äta kyckling men efter avslöjanden om djurplågeriet på slakterierna som gjorde att jag har slutat äta kyckling. Det får bli fisk i stället.

Av Jammar. - 8 april 2019 20:35

Det är visst den mänskliga faktorn som ligger bakom döds skjutningarna, som  jägare är skyldiga till? Och jag som trodde att det var ekorrar och renar låg bakom att joggare, bärplockare och vandrare blir skjutna av jägare? Vilka smarta forskare vi har, undrar om de är jägare själva?


Av Jammar. - 8 april 2019 06:27

Minus tre grader och blå himmel och så ska det förbli hela dagen i dag.. Trycket är bra nu på morgonen 137-101 p80 det är väl för att ÖFK tog tre poäng i går Vakna och var faktiskt ganska glad och pigg nu på morgonen. Ska bi roligt att gå på stan och höra kommentarerna om gårdagens märkliga match?

 

Av Jammar. - 7 april 2019 16:54

3-2 till ÖFK i en mycket konstig match men fina mål av ÖFK Två riktit fina rökar mål.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards