Alla inlägg under februari 2020

Av Jammar. - 6 februari 2020 19:43

Har nu suttit och tittat på ryska mästerskapen för juniorer i över en timme och inte ett fall eller snubbel. det är helt otroligt Det är en fröjd för en konståknings nörd som jag. Det är så här konståkning ska vara. Otroligt bra tävling.

Av Jammar. - 6 februari 2020 18:27

Blev illamående och kräktes. Men nu känns det bättre. Det var en ganska dålig tävling damernas korta program i dag. Men nu hittade jag ryska mästerskapen för juniorer live så kollar på det. Så är jag totala motsatsen till de som kommenterar i Viasat. Jag vill ha mera hopp och teknik. Högre längre fortare. Så gillar jag Ted som kommentar. Han kan detta han. Han låter inte personliga åsikter komma fram.





Av Jammar. - 6 februari 2020 16:32

 

Så här gick det i dagens tävling. Mår inte så bra så jag återkommer.

Av Jammar. - 6 februari 2020 09:05

Ska göra som kvinnor i dag, köpa ett sex pack ägg och frysa in de. Det kostar väl inte så mycket?

Av Jammar. - 6 februari 2020 08:43

Så här slutade morronens tävling i paråkning. Nu väntar man på damernas korta program som börjar kl 11.00

 

Av Jammar. - 6 februari 2020 06:26

Minus en grad ser svart och ok ut ute. Tryck 141-105 p75. Var upp i natt och såg konståkning isdans men somna efter halva tävlingen. Nu är det paråkning och nu kommer jag inte somna eftersom jag dricker kaffe. Lika tomt på läktarna nästan som i natt och alla har munskydd, ser faktiskt komiskt ut.

Av Jammar. - 6 februari 2020 02:59

Ja uppe och ska kolla på konståkning isdans. det är 16 par som ska åka.  Kan säga att läktarna är ganska tomma och folk sitter utspridda och med munskydd. Virusets fel annars så skulle det vara fullt koreanerna gillar konståkning. Men det ska bli spännande att få se denna tävling och resten av dagarna tre.

 

Av Jammar. - 5 februari 2020 16:52

I natt så visas konståkning fyra kontinenter tävling utan Europa  kl 02.55 det är isdans och orkar jag så.. Så tidigt på morgonen så är det damernas korta kl 06.10 Ja så paråkningen med kineserna. Ja det blir nått att se det.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards