Alla inlägg under februari 2020

Av Jammar. - 5 februari 2020 15:49

Nya dammsugaren kom i dag så nu åker den gamla ut med kablar och snablar. Denna har lyse och dubbla roterande borstar. Bra med lyse eftersom man ser dammet och vart man går, så sladdlös. Ett bra komplement till robotlina och  handdammsugaren och luftrenaren.

 


Av Jammar. - 5 februari 2020 06:49

Noll grader ute och svart. Tryck 150-108 p71. Klyftorna har alldrig varit större än nu i landet dax för revolution för ett mer jämlikt land.


Av Jammar. - 4 februari 2020 18:30

Av programmering anstalter för de kristna stollarn. Har räknat på 24 st från norr till söder skulle bekostas av kyrkor och samfund tex handikappade som får bidrag av staten och skänker de pengar till sina kristna tjosan de pengarna skulle gå till anstalterna istället. Jag som betalar skatt ska stå för det. De är parasiter. Det är inte mer än rätt att de ska betala för avprogrammerings klinikerna.

Av Jammar. - 4 februari 2020 18:03

I stan var det bra. Köpte tallrikar och ölglas invigt de nu med en varm macka. Ska titta på avsnitt 3 av Avenue 5, brukar inte titta på serier men denna föll mig i smaken otroligt utflppad och rolig. På HBO

 

Av Jammar. - 4 februari 2020 07:11

Nio grader kallt ute brr.. Får klä på sig riktigt om man ska ut i dag. Tryck 147-109 p69 ok hyfsat. Kände i går att det ljusnar mer och mer, det är våren som knackar på. Ska nog in till stan i dag. Ska fixa lite prylar. 


Av Jammar. - 3 februari 2020 19:04

Det är en konståknings tävling nu som börjar i morgon en tävling utan Europa och Ryssland. Som är i Korea. Intressant med flera duktiga åkare, han japanen. 

 

Av Jammar. - 3 februari 2020 08:05

Nu kommer snacket om vaccinering. Påminner mig om svininfluensan som alla skulle ta en spruta för, även jag dumt nog. Var risig flera år efteråt. Så är det nån som ska sticka mig och spruta i mig vaccin åker på en propp. Men alla andra kan ta en spruta så klarar jag mig.

Av Jammar. - 3 februari 2020 05:59

Minus tre grader och svart lugnt ute. Tryck 138-105 p64 ja bra. Ska man vara rädd för alla som rest nu? Akta sig för främlingar. Akta sig för läkarstationer apotek bussar bibliotek idrottshallar teatrar allt offentligt. Kan ju vara nån som rest där. Och nu är det väl sportlov för danskar huuuua. Lika bra att sitta inne. Munskydd hjälper inte, den enkla modellen av papper. Ska man ha ett så ska det vara typ gasmask och vem fan vill gå omkring med ett sånt.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards