Alla inlägg under februari 2020

Av Jammar. - 2 februari 2020 16:23

Många svenskar väljer att stanna kvar i Kina bara ynkryggarna flyr. De fega  kommer hem i ett plan som ingen vet vart de ska landa. Ja det finns ju lite tåga i Storsvensken trots allt. Det är väl bara fega chefer och ambassad personal som flyr viruset. Vi lär få höra snyftande historier på morron tv.





Av Jammar. - 2 februari 2020 06:42

Noll grader och svart lugnt ute. Blir visst en fin vinterdag i dag här i mellan delen av landet. 122-97 p69 wov vad bra fast jag tar cing shang som ska höja blodtrycket. Är fortfarande förkyld jobbigaste tiden är på natten och morgonen. Får väl koka lite näs skölj senare, det är bra.

Av Jammar. - 1 februari 2020 23:02

Det finns ingen gud eller jesus allt är bara en stor bluff. Tro inte på de som predikar om himmelriket de vill bara luras. Eftesom de har varit så dum så vill de lura andra så de inte känner sig ensamma i dumheten. Som de som är med i facebook.

Av Jammar. - 1 februari 2020 22:23

Att bli levande död? En blandning av spikklubba (en växt) och blåsfisk. Du blir dödförklarad och vaknar oftast i en kista eller på ett bårhus. Ja så gör man på Haiti. Det är lite som ett fredax nöje, därav kommer zombie in i leken och voodoo. Om de har tagit nått organ som tex en njure kan man då begära att få tillbaka den?

Av Jammar. - 1 februari 2020 13:54

Har aldrig haft det så dammfritt här inne som nu. Eftersom jag har damm allergi så måste jag få det dammfritt. Dammsuger så fort jag ser ett dammkorn så sugs den upp med den hand drivna sladdlösa dammsugaren. Så får robot dammsugaren sköta golvet, och luftrenaren sköter det i luften. Handsnabeln sköter soffa och möbler.

Och när man lyssnar på en låt och känner igen den men kan inte placera i vad? Jo det är film musik, skrattar när jag kom på vilken film det är.

 

 


Av Jammar. - 1 februari 2020 07:48

Som vanligt sitter man och leta och lyssnar på musik till morgon kaffet samtidigt läser nättidningar. Och denna morgon snubbla jag över nått nytt och bra i musikväg, Grinny Grandad funkrock med elektrosving med bra texter. Ja ibland har man tur och snubblar över nått bra.

Av Jammar. - 1 februari 2020 05:53

Noll grader och lugnt inga korkade snöröjare som har stört i natt så fick sova. Tryck 135-110 p67 Hmm högt underlivs tryck. Mer eller mindre sportfri helg inget som jag gillar jo skicross. Ska hålla mig inne så förkylningen släpper och att jag inte smittar andra. Det är väl sportlov snart för de i södra delarna av landet och då får man akta sig så man inte får coronavirus. Allt skit kommer från söder.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards