Alla inlägg under februari 2020

Av Jammar. - 21 februari 2020 05:40

En grad varmt och en cm nysnö. Tryck 111-88 p74. jaha fast jag glömde ta pillren i går kväll. Ondskan och synden kom med kristendomen för ca 1800 år sedan. Innan var det ingen synd att flamsa runt och nuppa runt och ha skoj, elaka människor har alltid funnits. Så synden och ondskan är något som de kristna stollarna har uppfunnit.


Av Jammar. - 20 februari 2020 21:43

Ja hon lär nog få glädja oss med att få närvara på VM. Det kommer på mina en om Svansjön. En otroligt vacker konståkerska med alla de färdigheter en konståkerska ska ha. Så här ska konståkning vara. Inget glidande flamsande fram på isen som de från USA pysslar med.


Av Jammar. - 20 februari 2020 21:30

Ja konståkning när den är som bäst. Snart är det VM och det ser man fram imot. Men Maria lär nog inte vara med.


Av Jammar. - 20 februari 2020 19:59

Dumma människa som inte insett att det kristna skiten är en stor bluff. Det finns ingen gud eller himmel efter detta. Allt är en stor bluff århundrades största bluff. Ni sprider era irrläror om att jorden är platt och att adam och eva skapade människan på jorden.


Av Jammar. - 20 februari 2020 18:52

Ny bild på vad jag ska sy.

 

Av Jammar. - 20 februari 2020 08:52

Älskar sladdar och knutar helst ska det vara damm också. Man riktigt känner hur jag har skapat ett nytt magnetfält. All värdens kompasser pekar mot min lägenhet som om jag skulle vara centrum för alltet. Snart kommer det att virra omkring en massa personer här ute med mätutrustning och som kliar sig i skallen och undrar vart den mystiska stora kraften kommer från. 

 

Av Jammar. - 20 februari 2020 07:40

Fyra grader kallt och gulröd himmel, ganska fult eftersom jag inte tycker om gult. Gult är fult. Tryck 128-101 p70 klart bra. Fortfarande facking förkyld. Inga utsvävningar i dag, en lätt promenad till affären högst. Händer inte så mycket i dag. Vanliga jordbävningar och solen mår bra kp3. Så tror jag inte ett smack på undersökningar längre efter avslöjande falskheter bland de som gör de.


Av Jammar. - 19 februari 2020 07:03

Noll grader ute och nån mm nysnö. Tryck 138-108 p77 bra ok. Så detta om vem sköt Olof Palme, Jag vet! Ett antal år tidigare bodde jag i Stockholm och fick och se och höra saker jag inte skulle få se. Bla ett sällskap av poliser och militärer där Palme hatet var otroligt starkt och höger extrema ider frodades. Många av de hade varit i Sydafrika i utbildnings syfte hos apartheid regimen. Mer vill jag inte skriva om.  Nu börjar det ljusna och kl är 07.30 Palme sköts 28 februari 1986.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards