Alla inlägg under februari 2020

Av Jammar. - 14 februari 2020 19:33

En dag med mycket sol och ute aktiviteter med skidskytte. Faktiskt så blev det en stund på balkongen innan skidskyttet. Första gången i år på balkongen men hittade inte dynorna till sittstolen? Men det finns ju liggunderlag.  De är väl nere i källaren. Ska visst bli lite sol i morgon med. 



Av Jammar. - 14 februari 2020 09:27

Satt och funderade på hur jag ska kunna dela ut alla choklad hjärtan i dag till alla älskarinnor och de jag flörtar med. Så kom jag på den smarta lösningen att ta en bild och skicka som sms. Och så får jag äta upp chokladen själv.   

 

Av Jammar. - 14 februari 2020 08:09

Fem grader kallt och mulet ute. Kan bli lite sol i dag. Första dan i år, där jag vakna och det är ljust ute. Vakna vid ca 07.30 Ja det blir ljust i år också. Tryck 153-114 p87 lite högt ja. Hostar upp slem och annan gegga. Skulle ha kokat näs skölj och host te. Men orkar inte är lat i dag.

 


Av Jammar. - 13 februari 2020 08:56

Solen är nr1 men den är en givare. Månen är nr2 och den är en tagare som suger upp miljoner ton vatten och påverkar saker som människan. Om jag stod rakt under full månen skulle jag då väga mindre? Eller skulle jag till och med sugas upp och hamna på månen?? Det tål att tänka på. Bilden tagen för några minuter sedan.

 

Av Jammar. - 13 februari 2020 06:47

Sex grader kallt ute och svart lugnt. De är väl glada i stan nu så de kan spruta ny snö. Det finns inte så mycket snö här i de mellersta delarna i landet. Ska man verkligen ha skidtävlingar på konstsnö? Det är inte miljövänligt. Det går mycket energi bara för en vuxenlek. Så ska man samla folk från hela värden nu i virustider? Och blir det ett virusutbrott här, vem kommer att stå för fiolerna? Vi har urusel sjukvård sämre en Kina. Tryck 139-103 p68 ok bra.


Av Jammar. - 12 februari 2020 17:40

Sytt i knappar och knapphål på kalsingarna i dag, måste ha knappar på gylfen annars så kan hästen springa ut. Så är det kul att Anna Netrebko fick pris eftersom jag såg henne på Stockholms operan i Le Traviata och den var bra. Så är hon vacker också. Hon är en av de få som kan sjunga lakme också. .  

Av Jammar. - 12 februari 2020 07:28

Minus nio grader och det ser kallt ut ute. Inte lustigt att man är förkyld i detta väder, ena dagen varmt så kallt nästa. Tryck 145-104 p77 ok. Så skönt att få vakna som anarkist i ny sydda kalsonger och känna sig fri. Känns så luftigt och fritt för killarna en köpta kalsonger. 


Av Jammar. - 11 februari 2020 18:36

Sytt i dag sista paret kallingar men det blev det bästa. Det är sytt av gardiner som är köpt på rödakorset.  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards