Alla inlägg under mars 2020

Av Jammar. - 7 mars 2020 10:50

Här har ni länken till fria programmet isdans live. Så har jag varit ute i det fina vårvädret och affischerat nu på morgonen. Man mår så bra när man känner man har gjort något bra för mänskligheten!  

Av Jammar. - 7 mars 2020 08:48

Årets 8 mars affisch blev så här.

 

Av Jammar. - 7 mars 2020 07:19

Nikolaj blev 12 a på junior Vm. så ska damerna eller flickorna åka i kväll. Ska bli spännande. 

 

Av Jammar. - 7 mars 2020 06:53

Tio grader kallt och blå himmel och allt har ett blått ljus över sig snön är blå. Går jag ut så blir jag blå. Undrar om blåa personer står på SD hatlista? Tryck 145-105 p 97 är för jag nös flera gånger under mätningen. Orkar inte ta en ny mätning. Undrar också över luftrenaren, den ska rensa luften från basilurer och pester. Vart jag ska slänga filtret när jag ska byta det. På apoteket? Eller lägga den i en smittskydds påse?

Av Jammar. - 6 mars 2020 19:34

Så ligger Nikolaj på tredje plats just nu i fria åkningen.

 

Av Jammar. - 6 mars 2020 19:00

Rysk roulett att tillåta publik på melodifestival i Stockholm.  När folk börjar dö kan man då anklaga folk som tillåter detta spektakel bara för nöjes skull?

Så tycker jag också att man borde stoppa SD politiker i turkiska flykting läger så fick de ta sig hit på egen hand. Så får han se om de blir insläppta här i landet.

Av Jammar. - 6 mars 2020 16:08

Innan tävlingen är slut har kollat nu i sex timmar. Emotionellt är man helt slut det har varit helt underbara atletiska konstnärliga åkare. Korta programmet blev ungefär som jag trodde men Ling får inte åka fria. Orkar inte kolla och fixa nått klipp men det kommer. Och min lilla favorit polskan Ekterina får åka fria programmet.

Av Jammar. - 6 mars 2020 10:33

Såg just våran Emelie åka riktigt bra på Juniorernas korta program och jag tror det kan räcka riktigt långt. Så ska min lilla favorit Polskan Ekaterina Kurakovas åka i sista grupp. Det brukar oftast vara glädje och fart över hennes åk, så det ska bli så roligt så. Så ryskorna förstås som Kamila Valieva som brukar vinna.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards