Alla inlägg under mars 2020

Av Jammar. - 6 mars 2020 08:27

Är det så vettigt att ha publik på melodifestivalen i morgon? Har man tänkt sprida pest smittan till övriga landet med ett hånleende?


Av Jammar. - 6 mars 2020 07:45

De sexhundra kronor som de fattigaste pensionärerna ska få nästa år. Kommer att försvinna i pest skatt. så de rika jäklarna kan åka på lyx semester till nån pest fri ö i söderhavet.

Av Jammar. - 6 mars 2020 07:06

Tre grader kallt och halvblå himmel. Tryck 133-102 p90. Funderar på om jag ska göra nån nytta i dag. Tror min dator har fått virus. Och snart får jag pesten så va fan. Ska slå klackarna i taket i stället. 

 


Av Jammar. - 5 mars 2020 18:42

Ja kollar på skidskytte utan publik det är surrealistiskt. Så fick jag ett mejl från hem och hyra där rubriken är "så krisplanerar du din lägenhet inför coronavirus" så är mejlet helt tomt. det finns inget att läsa. Nu är det skit.

Hörde också att Holmenkollen ska vara utan publik i helgen. snart dör vi alla.




Av Jammar. - 5 mars 2020 15:17

Ska systemet braka ihop nu? Nu förekommer det svarta börshandel på munskydd eftersom vi har ett korrupt smittskydd myndighet. Jag är ju anarkist så va fan låt skiten braka ihop.Jag överlever nog.

Av Jammar. - 5 mars 2020 14:06

Skar upp fläsket som jag grillat i ugnen i går och ja det smakar underbart bra på spisbröd. Inte lika gott på knäckebröd. Visar en bild på spisbröd. Knäckebröd har jag inte hemma det med små frön på och är gult  hårt bröd är ett samlingsnamn på allt som det krasar om när man biter i det. Underbara tävlingar i konståkning ser på både på isdans och paråkning.

   


Av Jammar. - 5 mars 2020 07:48

Pinsamt så man sitter och våndas att en människa ska få skämma ut vårat land som han Jimmie Åkesson och hans censur censur rasist pack gör. Det finns både plats och pengar för fler flyktingar i vårat land. Nu har jag fått säga det så nu kommer mitt samvete var gott i dag.


Av Jammar. - 5 mars 2020 06:28

Minus tre grader och mulet och ja jösses det börjar redan ljusna. Tryck 138-108 p63 ja hyfsat bra. Sitter i start groparna och ska börja koka ärtsoppan snart. Ska skära upp fläsket utan svål många vill ha svålen med men det skiter jag i tänker på hälsan, och så skala löken. Så är det ju konståkning i dag eller var i går men klippen kom inte förns i natt.  Så det blir ärtsoppa punsch och konståkning i dag. He he...

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards