Alla inlägg under december 2017

Av Jammar. - 7 december 2017 06:38

Imperialist landet USA pressar Nordkorea till krig? USA har haft flera militärövningar i området och även kränkt gränser. Det olyckliga är väl om USA börjar använda kärnvapen. Att USA inte kan lära sig att leka krig på sin egna bakgård eller avrusta helt och bli ett fredens land.. USA börjar bli ett hot mot hela värden! Ett införande av sanktioner mot USA där man fryser alla USAs tillgångar i Europa.... Så man tvingar landet till avrustning..


Av Jammar. - 6 december 2017 09:59

Är en letare så jag hittar mycket intressant.. Denna musik är faktiskt nått att hänga i julgranen.. Skulle bara skriva nån typ av utfyllnad för att kunna lägga ut musiken.. Så kom tankarna till om, ska och skall? Man ska vara snäll och hundar ger skall.. Det heter inte man skall vara snäll...


Av Jammar. - 6 december 2017 08:51

Vakna med en fruktansvärd huvudvärk, om det kommer av hostmedicinen? ska visst va morfin i den? Och inte fan är jag nått bättre? Vakna hur många gånger som helst i natt.. Men annars så är det ok.. Int är det bra men det är better... Som Allan sa. Får väl reda på provsvaren i dag? Så ska det göras nån lungtest och röntga dom.. Tankarna och oron hos mig är om det är nån typ av cancer? Hoppas att man blir frisk snart? folk saknar mig.. Så ska jag operera bort ett brock på magen men då blir jag kallad till operation.. Hostar snart ut tarmarna.. Och då blir jag sövd och det tycker jag inte om.. Frågade om det gick att lokalbedöva men det gick inte.. Det är mycket som inte går när det gäller sjukdomar och läkare..

Av Jammar. - 5 december 2017 20:30

På torsdag ska Östersund spela fotboll borta mot ett tyskt fotbolls lag.. Harta berlin eller vad de hette.. ÖFK är redan klar för fortsatt spel men det handlar om gruppseger.. Skulle vara kolt om de fick möta Miland hemma i februari i 30 gradig kyla.. Bra skruv i hostmedicinen hehe..


Av Jammar. - 5 december 2017 09:52

Att de måste förfölja mig hela tiden.. Snart vågar man inte ens gå ut. Så fort man närmar sig nån så ska det pratas om pynt och vad man ska göra i jul.. Skriker snart åt dom att jag tror inte och är anarkist och skiter i julen.. Vill bara ligga i soffan och kolla på tv och ta en öl, äta en grisfot.. Att det ska vara så jäkla svårt att fatt att jag tål inte julhysteriska fruntimmer..Har varit med om hur dessa fruntimmer förstör jularna för hela familjer.. I går var det en som föreslog att vi skulle byta julklappar.. Tänkte säga, kör upp klappen i röven.. Man borde införa julfria områden fria från julhysteriska fruntimmer!




Av Jammar. - 4 december 2017 16:02

Finns det nått som heter...

Av Jammar. - 1 december 2017 16:30

Skatte eller den ekonomiska brottsenheten  borde ha gjort ett tillslag i dag på adelns spektakel i dag.. Så skulle man ha fått in miljarder som behövs i skola vård och omsorg.. Men det har man inte stake nog för att göra!

Av Jammar. - 1 december 2017 11:50

Adeln frossar på den Svenska arbetarens svett och lik... Adeln firar i flärd och överflöd. Packet som inte har gjort ett vettigt hantag i hela sitt liv. Det enda de klarar av är att skatte fuska, hånar oss nu med att  frossa i skattebetalarnas svett och blod. Så ska vi va tvungna att se sånt dårskap på tv.. Ett hån mot den arbetande klassen..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards